Deskundigheid adviseur

H.cKlaver

Zie gegevens hieronder

Zdirecte communicatielijnen

Th .Janssen

Ze vullen al jaren mijn belasting papieren in..Ben er heel tevreden over

Gm. Koedijk

Zij hebben voor ons de belastingaangifte verzorgd.

Beschrijf hier onze sterke punten?

makkelijk om zo alles op te kunnen sturen per post of e-mail.

zou het niet weten

Sophie van Zijderveld-Pronk

Onze ervaring met meneer Van Weelden is positief. Aanvankelijk waren we verrast toen we tijdens het gesprek tbv Opgave IB 2014 niet direct samen de aangifte invulden. Maar dit was slechts anders dan... Onze ervaring met meneer Van Weelden is positief. Aanvankelijk waren we verrast toen we tijdens het gesprek tbv Opgave IB 2014 niet direct samen de aangifte invulden. Maar dit was slechts anders dan onze eerdere ervaringen; dus niet minder prettig. We waren positief verrast door de nette map en tas waarin alles per persoon helder en duidelijk uiteengezet werd. Wat ons betreft; prima! Ga zo door! Door onze verhuizing per juli 2015 naar Alkmaar zullen we echter in de nabije toekomst geen gebruik meer maken van uw dienstverlening. Anders zouden we dit zeker wel doen.

Beschrijf hier onze sterke punten?

U helpt ons verder op een prettige manier met open communicatie, vriendelijke omgang en interesse in de persoon.

Ik droeg zelf aan, dat ik een studie volg, die een aftrekpost vormt. Wellicht dat meneer Van Weelden zelf niet specifiek vroeg naar aftrekposten c.q. wat onderwerpen zijn in ons leven, die invloed... Ik droeg zelf aan, dat ik een studie volg, die een aftrekpost vormt. Wellicht dat meneer Van Weelden zelf niet specifiek vroeg naar aftrekposten c.q. wat onderwerpen zijn in ons leven, die invloed kunnen hebben op de Belastingaangifte om die reden. Dit zou een punt van aandacht kunnen zijn, indien het niet standaard in het gesprek naar voren komt.

Libregts

Prettige samenwerking en op tijd aangegeven wat er wel en niet kan

Beschrijf hier onze sterke punten?

Altijd de zelfde medewerker die jou zaken afhandeld. Deskundige medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Geen idee

F w berensen

Mijn belasting formulier op advies van Els kloosterman laten invullen.

erg prettig, en vlot.

geen idee.

Maalsen

Uitstekend bedrijf

Beschrijf hier onze sterke punten?

Groot geworden door klein te blijven en extreem goed persoonlijk contact.

nee

Prettig kantoor met fijne medewerkers

korte lijnen en flexibiliteit

niet echt verbeterpunten

Positief, persoonlijk, vlot en betrouwbaar