Deskundigheid adviseur
Het behaalde resultaat
Analyse probleem
Wijze plannen afspraak

Kasper Vullings

Betrouwbaar, snel en kundig in het reageren op mail/vragen.

Communicatie

Geen tips

van Schaik

Het bureau heeft voor de tweede keer onze belastingformulieren naar alle tevredenheid ingevuld.
Vriendelijk en deskundig personeel, komen afspraken na.

Beschrijf hier onze sterke punten?

Betrouwbaar, vriendelijk, serieus, komen afspraken na.

Weet zo een twee drie geen verbeterpunten.

Wijnhoven- Zwitserloot

Goede service, goede afhandeling, vriendelijk en betaalbaar.

Beschrijf hier onze sterke punten?

Zoals bij vragen aangegeven alles 5 sterren. Die punten zijn sterk.

Ga zo door!!

H den Hollander

snelle afhandeling

R.van Pelt. Particulier

Buiten gewoon goed, al heel lang cliënt.

Beschrijf hier onze sterke punten?

Snel, eenvoudig even binnen lopen en de vraag wordt beantwoord.wat

Wat goed is moet je goed laten, alle veranderingen zijn niet altijd verbeteringen.

van Veen

Prima ervaring en persoonlijk advies

snelle behandeling

Hans Parabirsing

Het zijn altijd goede bedrijven, totdat er een probleem ontstaat. Dan leer je pas hoe ademwater een bedrijf is. In mijn geval hebben ze een fout gemaakt en dat geven ze ook nog toe. Mijn indirecte... Het zijn altijd goede bedrijven, totdat er een probleem ontstaat. Dan leer je pas hoe ademwater een bedrijf is. In mijn geval hebben ze een fout gemaakt en dat geven ze ook nog toe. Mijn indirecte schade was rond de 5000€ De reactie van Cees was : er geen schade volgens hem en anders moest ik naar een collega gaan . Zoals gezegd alles gaat goed tot dat er problemen ontstaan , dan ervaar je pas wat voor bedrijf het is .

Die zijn er niet

Leren wat echte service is

Reactie Belasting- en Bedrijfsadvieskantoor C. van Weelden:

Geachte heer,
Het feit dat u meer inkomstenbelasting moet betalen als verwacht is geen schade maar
daar is meerdere keren helder uitleg over gegeven via de mail. Van fouten is geen sprake...
Geachte heer,
daar is meerdere keren helder uitleg over gegeven via de mail. Van fouten is geen sprake !!
Dat bovenstaande gevolgen heeft voor uw privé uitgaven is vervelend maar niet aan ons te wijten.

Lisman Legal Life sciences B.V.

CvW beheert sinds medio 2018 de financiële administratie van de BV's waarin mijn advocatenpraktijk is gevestigd. Onlangs is de eerste jaarrekening gepresenteerd inclusief de aangifte voor de... CvW beheert sinds medio 2018 de financiële administratie van de BV's waarin mijn advocatenpraktijk is gevestigd. Onlangs is de eerste jaarrekening gepresenteerd inclusief de aangifte voor de inkomstenbelasting van mij en mijn partner.

Beschrijf hier onze sterke punten?

No nonsense aanpak en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

geen.

Dirk Arts

Zeer behulpzaam er ervaren bedrijf dat constant met je meedenkt en altijd een oplossing heeft. Altijd leuk om langs te komen.

Beschrijf hier onze sterke punten?

Altijd een oplossing en zeer goed advies.

Geen.

I. Rodigas

Mijn ervaringen zijn alleen positief. Snelle actie en goede voorlichting

Beschrijf hier onze sterke punten?

Doordat het een klein bedrijf is, is er aandacht voor de cliënt

Ik zou niet weten wat verbeterd kan worden behalve de parkeergelegenheid