Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Alexander

In Januari 2016 hebben wij een mooie elektrische fiets gekocht bij Beixo. Goede kwaliteit en geweldige service!

Prijs kwaliteit
Service

Alexander

Via Beixo hebben wij een elektrische fiets gekocht in Januari 2016. Naast de aankoop van de fantastische fiets was de service en uitleg ook geweldig. Erg tevreden, ga zo door!

Unieke fiets
Geboden service (uitleg, klantvriendelijkheid)

John Sellors

First class, could not find my choice of bike at a local dealer to try out, contacted Ad, who built a bike for me to try on arrival at his workshop. So impressed with the product and service I... First class, could not find my choice of bike at a local dealer to try out, contacted Ad, who built a bike for me to try on arrival at his workshop. So impressed with the product and service I bought two.

Small friendly family company. Knowledgeable of the cycle industry and very understanding of their customers needs. Prompt aftersales service when purchasing accessories.

Jos Zoun

Klantgericht, servicegericht

Beixo is een prima merk en de elektrische vouwfiets is geweldig!!!

libbe oost

Ik vind het ontwero van de kardan too maar heb moeite met de kwaliteit van de trappers die van mijn vouwfiets al 2 keer afgebroken zijn Van mijn share is het enige min puntje dat de toelichting... Ik vind het ontwero van de kardan too maar heb moeite met de kwaliteit van de trappers die van mijn vouwfiets al 2 keer afgebroken zijn Van mijn share is het enige min puntje dat de toelichting van het aansluiten van de schijfrem van het voorwiel ontbreekt . Ik heb moeten puzzelen om het aan te sluiten . Dit is mijn 2e beixo dus draag ik jullie een warmhart toe

Probeer de vouwfiets lichter te maken

Snelle en vriendelijke service.

Snelle levering, snelle communicatie, vriendelijk, kennis van zaken.

Meer info over reserve onderdelen op de website (catalogus, online shop), meer info over afstellen/repareren op de website

Peter de Lange

Snelle levering, eerlijk en kundig advies, goede producten

Goede bereikbaarheid, staan open voor verbeteringen

Meer foto's op website

Rob Vriens

Lekker eigenzinnig met een prettige uitwerking: 'Een geweldig product'

Duidelijke website, helder, transparant

Meer aan de weg timmeren. Het helpt mensen uit de auto...

Goede feedback met problemen

prima fiets , je merkt niets van de cardan.

klapbare trappers verbeteren.

Hans Groenendijk

In De Bilt een lange proefrit gemaakt op de Slim met Nexus 8. Prima voorlichting en uitleg. Ik heb een paar dagen later de fiets bij een dealer besteld en binnen een paar dagen was hij binnen. Ik ga... In De Bilt een lange proefrit gemaakt op de Slim met Nexus 8. Prima voorlichting en uitleg. Ik heb een paar dagen later de fiets bij een dealer besteld en binnen een paar dagen was hij binnen. Ik ga de Beixo Slim gebruiken als boodschappenfiets maar ook als alternatief voor de racefiets in de wintermaanden. Dan moet wel het tempo naar beneden want de Slim is aanzienlijk zwaarder en met zijn 57 centimeter frame is hij eigenlijk te groot voor mij. Maar dat is niet de hoofdzaak, het gebrek aan voldoende versnellingen maakt het het zwaarst. Ik kan natuurlijk de nexus 8 vervangen voor een Rohloffnaaf met 14 versnellingen maar dat kost bijna 1000 euro extra. Ik neem dus het lagere tempo voor lief in de wintermaanden en spaar zo aanzienlijk onderhoud en slijtage uit aan de racefiets. Ik heb wel de pedalen vervangen voor Shimano PD-M324.

Goede voorlichting en met de proefrit was niets te veel. Klasse! Een hele plezierige fiets en ziet er fantastisch uit zonder bagagedrager.

De zadelpen is alleen in hoogte verstelbaar dus je kan het zadel niet kantelen. Ik glij een klein beetje naar voren maar ik ben maar 175 lang. Als je wat langer bent heb je daar waarschijnlijk geen... De zadelpen is alleen in hoogte verstelbaar dus je kan het zadel niet kantelen. Ik glij een klein beetje naar voren maar ik ben maar 175 lang. Als je wat langer bent heb je daar waarschijnlijk geen last van. Ik denk er nog over om de zadelpen te vervangen voor eentje die je wel kan kantelen...