Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

De Boer en co.

Een (vouw) fiets met een Kazan heeft wel voordelen t.o.v.fietsen waar het ketting van af kan lopen of dat je vet in je broek kan oplopen.
Een min puntje is dat het sleuteltje wat in het...
Een min puntje is dat het sleuteltje wat in het slotrit bij iedere rondgang een opdonder krijgt engaat verbergen.
Dat sleuteltje is een dikke min en had vrij moeten zitten van je schoen of klompschoenen of van je gympies.
2 de min punt is dat het stuur ( welk schuin naar benden loopt) ruimte opzit.
Dit voelt niet als een sterk geheel met de afstand na het zadel.
Ik zou graag willen dat ik in mei 2019 dit even bij Beico in de Bilt kan langskomen waarin dit verholpen dan wel bijgesteld kan worden?
Mijn telefoon is 0511-421365. We zijn danen,ele dagen op camping in de Bilt als u begrijpt wat ik bedoel!!!!!

Sterke punten zijn het aanzicht het model en de mooie zilverkleur die de Beico vouwfiets heeft.M.aw. De Beico oogt net als een Volvo en als Porsche .
De cadan , (als die geen olie...
De cadan , (als die geen olie lekt.}

Het stuur t.o.v. Het zadel kan beter verdeeld worden en mag geen ruimte opzitten...............
Het zadel is zwaar onvoldoende en heb ik al vervangen door een beter merk en type.
Het...
Het tellertje wat links op het stuur zit is de beugel van hard plastiek maar is te zwak en gaat bij vouwen direkt stuk.
Wellicht kan dit beter van roestvrijstaal worden gemaakt.
De teller is voor mij moeilijk te begrijpen van hoeveel km iknu wel of niet gefietst heb.
Ik heb die harde plastiek beugel nu vast gezet met een tyrip bandje maar is geen gezicht .
Dat moet de eigenaar dan wel de leverancier van Beico niet willen. ( is geen reclame net als dat sleuteltje wat bij iedere rondgang van de pedalen een opdonder van mijn linker voet krijgt. ( Jammer dat het sleuteltje niet op een veiliger vrije plaats zit.???
Bij de Volvo. Of Mercedes roepen ze de auto’s terug in de garage als er onvolkomenheden aan deze dure auto’s zijn .
De Beico kan je met een Mercedes of Volvo vergelijken.
Dus weesvlot en laat de klantgerichtheid deze zwakke punten bij u terug roepen.
Dan zal Stella haar importeur in de broek poepen als Beico deze garantie en service zou geven.

Reactie op mail met vragen is nooit gekomen, dat is inmiddels wel al bijna een maand geleden

Door contacten met dealers heb ik toch op korte termijn de antwoorden op mijn vraag kunnen krijgen. Wel prettig dat ondanks dat het bedrijf maar 1 vestiging heeft er verschillende dealers zijn die... Door contacten met dealers heb ik toch op korte termijn de antwoorden op mijn vraag kunnen krijgen. Wel prettig dat ondanks dat het bedrijf maar 1 vestiging heeft er verschillende dealers zijn die het bedrijf goed vertegenwoordigen.

Reageer sneller op mails en pas het aanmeldingsformulier voor de Chainlesse Friday aan, zodat je direct de informatie vraagt die je nodig hebt, namelijk het tijdstip waarop je wil dat de klant komt.

Reactie Beixo:

Beste Bianca,
Beste Bianca,
We blijken alleen op je tweede mail gereageerd te hebben. Gelukkig had onze dealer je vragen uit de eerste mail al beantwoord, zoals je had aangegeven. Heel veel fietsplezier.
beixo

Jan Vermeulen

Een minifiets die zeer makkelijk op te plooien is en die zo goed rijd als een grote fiets.

Bij het fietsen geen enkel nadeel van de cardanas bij het trappen, en geen vet meer aan de handen bij het opplooien.

het gewicht is redelijk zwaar om mee te nemen op bus of trein.

Geweldige fietsen, die Beixo elek. vouwfietsen, zeker ook voor senioren om te toeren, wel met een toerstuur. Hebben ze al 2 jaar zonder problemen.
Nadeel is dat fiets plus accu wel wat zwaar...
Nadeel is dat fiets plus accu wel wat zwaar is om te dragen.

zie hierboven

Hand/ trapversnelling zou gwijzigd moeten worden. Nu heeft de fiets versnellingen 1 t/m 7. Beter de eerste 4 lage versnellingen weglaten. Heb je zelden of nooit nodig. Maar wel zeker 2 hogere... Hand/ trapversnelling zou gwijzigd moeten worden. Nu heeft de fiets versnellingen 1 t/m 7. Beter de eerste 4 lage versnellingen weglaten. Heb je zelden of nooit nodig. Maar wel zeker 2 hogere versnellingen toevoegen, bijv 8 en 9.
Als je dan snelheid wilt maken dan hoef je niet zo snel mee te trappen. Dan ga je echt als voor de wind.

Ad

Goede communicatie

Duidelijke technische informatie

De afmetingen van de Beixovouwfiets die bij de productinformatie staat moet worden aangepast; deze klopt niet

schipperijn

Prettige zaak om info te ontvangen waar dat gewenst is en klantvriendelijk te worden geholpen.

volledige info, vriendelijk niet opdringerig

Peter Eickhof

Eerst gebeld voor een proefrit, deskundige uitleg en de beslissing was snel genomen. Het werd de beurs aanbieding.
Een week later weer heengereden met de camper, toen bleek dat de fiets niet...
Een week later weer heengereden met de camper, toen bleek dat de fiets niet compleet was, wel jammer want het was toch 1 1/2 uur rijden.
Na overleg zijn de fietsen alsnog klaargemaakt op de computers na die werden keurig nageleverd, zo is alles toch weer goed gekomen !

Reactie Beixo:

Beste heer Eickhof,
Bedankt voor uw reactie. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Fijn te horen dat u tevreden was over hoe de fietsen uiteindelijk waren afgeleverd.

Ep Haven

We hadden wat moeilijkheden bij de aanschaf van 2 elektrische vouwfietsen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost.

goede uitleg bij het gebruik

betere communicatie tussen ieder die in de winkel helpt

Elektrische vouwfiets gekocht

Goede duidelijke informatie, eerlijke voorlichting, er stonden twee varianten van de fiets kant en klaar voor de proefrit waarop we net zo lang weg mochten als we wilden.

j.Hoek

Goede voor lichting over de fiets.

een goede oefen baan uit gezet

op dit moment niet