Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

John Sellors

First class, could not find my choice of bike at a local dealer to try out, contacted Ad, who built a bike for me to try on arrival at his workshop. So impressed with the product and service I... First class, could not find my choice of bike at a local dealer to try out, contacted Ad, who built a bike for me to try on arrival at his workshop. So impressed with the product and service I bought two.

Small friendly family company. Knowledgeable of the cycle industry and very understanding of their customers needs. Prompt aftersales service when purchasing accessories.

Jos Zoun

Klantgericht, servicegericht

Beixo is een prima merk en de elektrische vouwfiets is geweldig!!!

libbe oost

Ik vind het ontwero van de kardan too maar heb moeite met de kwaliteit van de trappers die van mijn vouwfiets al 2 keer afgebroken zijn Van mijn share is het enige min puntje dat de toelichting... Ik vind het ontwero van de kardan too maar heb moeite met de kwaliteit van de trappers die van mijn vouwfiets al 2 keer afgebroken zijn Van mijn share is het enige min puntje dat de toelichting van het aansluiten van de schijfrem van het voorwiel ontbreekt . Ik heb moeten puzzelen om het aan te sluiten . Dit is mijn 2e beixo dus draag ik jullie een warmhart toe

Probeer de vouwfiets lichter te maken

Snelle en vriendelijke service.

Snelle levering, snelle communicatie, vriendelijk, kennis van zaken.

Meer info over reserve onderdelen op de website (catalogus, online shop), meer info over afstellen/repareren op de website

Peter de Lange

Snelle levering, eerlijk en kundig advies, goede producten

Goede bereikbaarheid, staan open voor verbeteringen

Meer foto's op website

Rob Vriens

Lekker eigenzinnig met een prettige uitwerking: 'Een geweldig product'

Duidelijke website, helder, transparant

Meer aan de weg timmeren. Het helpt mensen uit de auto...

Goede feedback met problemen

prima fiets , je merkt niets van de cardan.

klapbare trappers verbeteren.

Hans Groenendijk

In De Bilt een lange proefrit gemaakt op de Slim met Nexus 8. Prima voorlichting en uitleg. Ik heb een paar dagen later de fiets bij een dealer besteld en binnen een paar dagen was hij binnen. Ik ga... In De Bilt een lange proefrit gemaakt op de Slim met Nexus 8. Prima voorlichting en uitleg. Ik heb een paar dagen later de fiets bij een dealer besteld en binnen een paar dagen was hij binnen. Ik ga de Beixo Slim gebruiken als boodschappenfiets maar ook als alternatief voor de racefiets in de wintermaanden. Dan moet wel het tempo naar beneden want de Slim is aanzienlijk zwaarder en met zijn 57 centimeter frame is hij eigenlijk te groot voor mij. Maar dat is niet de hoofdzaak, het gebrek aan voldoende versnellingen maakt het het zwaarst. Ik kan natuurlijk de nexus 8 vervangen voor een Rohloffnaaf met 14 versnellingen maar dat kost bijna 1000 euro extra. Ik neem dus het lagere tempo voor lief in de wintermaanden en spaar zo aanzienlijk onderhoud en slijtage uit aan de racefiets. Ik heb wel de pedalen vervangen voor Shimano PD-M324.

Goede voorlichting en met de proefrit was niets te veel. Klasse! Een hele plezierige fiets en ziet er fantastisch uit zonder bagagedrager.

De zadelpen is alleen in hoogte verstelbaar dus je kan het zadel niet kantelen. Ik glij een klein beetje naar voren maar ik ben maar 175 lang. Als je wat langer bent heb je daar waarschijnlijk geen... De zadelpen is alleen in hoogte verstelbaar dus je kan het zadel niet kantelen. Ik glij een klein beetje naar voren maar ik ben maar 175 lang. Als je wat langer bent heb je daar waarschijnlijk geen last van. Ik denk er nog over om de zadelpen te vervangen voor eentje die je wel kan kantelen...

A.J. van Rhijn

Goede informatie gekregen bij gelegenheid van een proefritje in De Bilt.
Te vaak zelf moeten bellen en e-mailen om de juiste schriftelijke opdrachtbevestiging te ontvangen.
De fiets...
Goede informatie gekregen bij gelegenheid van een proefritje in De Bilt.
De fiets afgehaald in De Bilt. Bij thuiskomst bleek a) de achterrem niet te werken (levensgevaarlijk!) en b) tijdens de eerste rit bleek een van de pedalen slechts met enkele draadgangen in de trapstang te zitten. Volgens een deskundige die tijdens die rit werd geraadpleegd om te herstellen zou de thuisreis niet gehaald zijn. Zeer slordig en levensgevaarlijk.
De fiets is degelijk en voldoet nu goed. Wel heel duur, ruim EUR 2.000,-
De fiets werd in mei geleverd met een voorlopige 9 Ah-accu omdat de 11Ah-accu niet voorradig was. Thans in juli zelf moeten informeren naar aflevering van deze accu, die overigens nog steeds niet leverbaar is.

Het produkt is van degelijke kwaliteit

- offerte en opdrachtbevestigingstraject professionaliseren
- kwaliteitscontrole voor aflevering
- de klant actief blijven informeren over de status van naleveringen.

klaas

Onderhoudssetje besteld via website, binnen enkel dagen netjes afgeleverd

neen

Ik had bij de bestelling een handleiding van het vouwfietsje gevraagd, aangezien ik de 2de hands heb gekocht. Helaas niet mogen ontvangen!