Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Douwe Houvast

Prettig en vriendelijk ontvangen

Vriendelijk en meedenkend

helaas haperde bij één van de fietsen de electrische ondersteuning.

Gijs van Noortwijk

Leuk bedrijf met goede kennis van het eigen product, persoonlijke aandacht en goede service

Persoonlijke aandacht en goede service.

Cok van de Klashorst

Het team van Beixo stond en staat nog steeds met goede instructie en begeleiding steeds voor ons klaar, letterlijk en figuurlijk was niets te veel. Klasse

Nee. Dit vasthouden naar klanten is gief

Silke Jaques

Ik heb een beixo vouwfiets persoonlijk afgehaald toen ik met vakantie in Nederland was. Over een vertraging van de afspraak word ik op tijd geinformeerd. Ik kon een proefrit maken en heb direct de... Ik heb een beixo vouwfiets persoonlijk afgehaald toen ik met vakantie in Nederland was. Over een vertraging van de afspraak word ik op tijd geinformeerd. Ik kon een proefrit maken en heb direct de fiets dan meegenomen. De beixo-medewerkers/eigenaren waren zeer vriendelijk en ook zeer flexibel met levering en betaling.

Boven te lezen

Van iedere kleur een fiets te hebben om direct te verkopen zal wel handig zijn.

Geert

Hebben 2 van deze beixo compact fietsjes. In het verleden namen we ook vouwfietsen mee op vakantie. Wil namelijk geen fietsen op de caravan vervoeren. Vouwfietsen kunnen in de auto . Dus vervoer is... Hebben 2 van deze beixo compact fietsjes. In het verleden namen we ook vouwfietsen mee op vakantie. Wil namelijk geen fietsen op de caravan vervoeren. Vouwfietsen kunnen in de auto . Dus vervoer is niet afhankelijk van rek op de auto. Maar dat was best een gezeur. Voornamelijk door de kettingen. Moesten altijd in een hoes. Dus nu een cardan. Schoon, zo goed al onderhouds vrij. Binnen 5 minuten in de auto of er weer uit. En nu met de elektra motor..Wat een kracht. Ik heb er nu 200 kilometer in Frankrijk opzitten. Heuvels, dalen, klimmen, grindwegen, weilanden ( jawel, kwestie van verkeerd kaart lezen). Maakt allemaal niet uit.Ze ploegen overal door. En dan het materiaal: degelijk, aluminium, roestvrij, sterkte lak. In 1 woord klasse. Oke, hij is niet goedkoop, maar je ziet het er wel aan af. Met het klimmen en dalen kunnen we ong. 55 minuten rijden met de grote accu. Daar bij moet er echt gewrkt worden door de motor. Ben dus zeer tevreden over de fietsjes. Een puntje: de motoren maken best wel geluid. Niet hinderlijk maar wel duidelijk aanwezig. Daarbij zit er tussen de 2 fietsen ook nog verschil in het geluid. Gaan na de vakantie even terug.

Service en uitleg . Maar eigenlijk koopt het product zich zelf.

Ruimte tuusen bagagedrager en accu iets vergroten, zodat fietstassen er wat gemakkelijker op en af kunnen.

Kalter

De ervaringen zijn prima, bij aflevering een zwaardere accu gekregen omdat de bestelde accu niet meer in voorraad was.

Vooral de aandrijving.

De standaard mag voor mij wat steviger en gemakkelijker uit te klappen.

persoonlijkere benadering van kleinschalig bedrijf, unieke techniek, kwaliteit.

Meer duidelijkheid over prijs. Fiets met beurs korting bleek later duurder dan op internet! Nu kies ik voor wat persoonlijke service maar het is toch een beetje zuur.

van Veen

Na jaren gebruik van onze Buzzbike kwamen we via de ANWB test bij de electrische Beixo uit. Per telefoon een afspraak gemaakt en een uitgebreide proefrit gemaakt in de omgeving met een gevarieerd... Na jaren gebruik van onze Buzzbike kwamen we via de ANWB test bij de electrische Beixo uit. Per telefoon een afspraak gemaakt en een uitgebreide proefrit gemaakt in de omgeving met een gevarieerd parcours inclusief viaduct, tunnel en landweggetjes. Met minimale ondersteuning werkelijk een genot om te fietsen. Na proefrit specificatie met extra accessoires doorgesproken en prijs afgemaakt. Zeer vriendelijke en professionele service. Modificatie van minpuntje uit test, bescherming van accu, werd nog uitgevoerd voor levering. Fietsen werden keurig thuis afgeleverd en voldoen tot nu toe tot volle tevredenheid. Door ons enthousiasme hebben vrienden van ons ondertussen ook twee Beixo's aangeschaft.

Professioneel en kundig advies.

Financiele administratie misschien verbeteren. Gedane rest betaling bleek in eerste instantie niet traceerbaar. Na aantal telefoontjes opgelost.

Walter

Super fiets!

Wij hebben onze twee bestaande beixo compact high om laten bouwen naar electrisch. Dit hadden we al veel eerder moeten doen. Je fietst hierdoor verdere afstanden met minder inspanning. Omdat wij al... Wij hebben onze twee bestaande beixo compact high om laten bouwen naar electrisch. Dit hadden we al veel eerder moeten doen. Je fietst hierdoor verdere afstanden met minder inspanning. Omdat wij al zeer tevreden waren over onze beixo compact high fietsen was het natuurlijk super om te horen dat de ombouw mogelijkheid bestaat. Binnen een week waren ze omgebouwd en we zijn hierin goed geadviseerd door Angelique in de Beixo shop in De Bilt. Al met al een prima ervaring met een vriendelijke top service!

Yde de Boer

Uit een advertentie bleek een demomodel te koop tegen een aantrekkelijke prijs. Contact met de betrokken medewerkers was vriendelijk, duidelijk en eerlijk. Elektrische vouwfiets was snel geleverd... Uit een advertentie bleek een demomodel te koop tegen een aantrekkelijke prijs. Contact met de betrokken medewerkers was vriendelijk, duidelijk en eerlijk. Elektrische vouwfiets was snel geleverd en bevalt uitstekend. Fiets ziet er nog eens mooi uit ook en is gemakkelijk en degelijk in gebruik.

Voorkomende service en benaderbaarheid.

Ik woon niet in de buurt van de winkel, een dealer in de buurt heb ik zelf gevonden. Ik miste op de fiets nog een bel, voor de rest uiterst tevreden.