Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Ludwina

Snel
Vakkundig
Duidelijk
Vriendelijk

Het fietsen op een Beixo is fijn. Nauwelijks inde gaten dat je op een vouwfiets rijd! Geen vuile ketting is top!
Inklappen en in de auto leggen kost door het gewicht wel wat moeite.

Hele vriendelijke en behulpzame mensen.

Nee hoor!

Wim Schouten

Leuke onderneming met betrokken en klant gerichte medewerkers

Goed benaderbaar en meedenkend. Men wil alles wel oplossen.

De check voor aflevering kan beter. Verkeerde type naaf is later vervangen. Stuur staat nog steeds iets scheef. Voorrem piept nog steeds, ben er net achter dat dit komt door de zwart gespoten... De check voor aflevering kan beter. Verkeerde type naaf is later vervangen. Stuur staat nog steeds iets scheef. Voorrem piept nog steeds, ben er net achter dat dit komt door de zwart gespoten velg, dat werkt niet met remblokjes. Het vervelendste vind ik nog het kraken van het stuur, ik ben er nog niet achter of dit te verhelpen is. Moet toch nog weer even langs. Verder een prima fiets en accessoires!

FAE de Laat

Snelle levering. Ben zeer tevreden over kwaliteit en weinig onderhoud van fiets. Mede door de cardanas is een slag in het achterwiel heel klein.

Nogmaals snelle levering en advies

Nvt

Ruud

Vriendelijke manier van verkoop.
Leuke extra’s.
Goede service.

Hoge kwaliteit
Fijne werkwijze

Roland ten Wolde

Verschil tussen 2 vouwfietsen van onze keuze duidelijk uitgelegd, met voor- en nadelen van beide fietsen

niet opdringerig bij verkoop. We zijn drie keer geweest voordat de keuze definitief werd gemaakt.

G. Koopmans

Gewoon goed, adequaat, probleemloos

Nee, niets bijzonders, gewoon goed

De koop is probleemloos verlopen, geen verbeterpunten

Martin (Nijmegen)

Uitstekend.

Goede service; vriendelijk en uitgebreide mogelijkheid om op verschillende modellen een proefrit te maken.
Aangeschafte fiets bevalt erg goed; makkelijk in en uit te vouwen, degelijk en robuust bij gebruik met 7 versnellingen (ideaal in Nijmegen).

Koopman

We hebben twee elektrische vouwfietsen met cardanas gekocht.
Toegegeven, er waren wat opstartproblemen maar eerlijk is eerlijk, het was een prima aankoop.
Alle vragen werden netjes...
We hebben twee elektrische vouwfietsen met cardanas gekocht.
Alle vragen werden netjes beantwoord, de problemen keurig opgelost.

Korte lijntjes van handel naar consument.

Eigenlijk niet.

Serge C. H. van Meer

Na mijn evaluatie via de nieuwsbrief over mijn Beixo Crosstown (X-town) kreeg ik de uitnodiging om langs te komen vanwege een beetje speling in het vouwmechanisme van het stuur. Dit euvel is snel... Na mijn evaluatie via de nieuwsbrief over mijn Beixo Crosstown (X-town) kreeg ik de uitnodiging om langs te komen vanwege een beetje speling in het vouwmechanisme van het stuur. Dit euvel is snel en vakkundig verholpen. De service verloopt op een vriendelijke en rustige manier. Dat zie je niet zo vaak meer. Ik ben erg tevreden over mijn beixo: gebruiksvriendelijk, fietst lekker en is degelijk. Ik hoop dat in de toekomst het gewicht omlaag zal gaan van van 12 kg naar 10 kg, want ik neem de fiets vaak dragend over de stations trappen. Een aluminium racefiets weegt nu nog maar 9 kg, dus wie weet. Serge van Meer - Delft.

service is erg goed in De Bilt.

een lijst met reserve-onderdelen met prijs zoals voor een aandrijfriem, bagagedrager, tandwielen voor aandrijfriem, etc.