Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Mieke van der Maaten

Ik kocht in augustus 2017 een Beixo vouwfiets in mijn dorp Voorschoten via Bostoen-rijwielen. De service is uitstekend.
Ik ben nog steeds erg tevreden met de prachtige fiets. Vraagje: de accu...
Ik ben nog steeds erg tevreden met de prachtige fiets. Vraagje: de accu laadt goed op, maar het lampje : 20% blijft altijd rood. Ik dacht dat dit lampje aanvankelijk ook altijd groen werd, maar volgens Bostoen vergis ik me en is dit normaal. Zou dit kunnen kloppen? Ik aarzel nog een beetje.....

De betrokkenheid en het enthousiasme. Ik heb wat last van mijn handspieren. Bostoen plaatste opstaande handvatten, die mijn handen ontlasten. De fiets blijf ik heel erg mooi vinden en ik heb er ook... De betrokkenheid en het enthousiasme. Ik heb wat last van mijn handspieren. Bostoen plaatste opstaande handvatten, die mijn handen ontlasten. De fiets blijf ik heel erg mooi vinden en ik heb er ook 'bekijks' mee.

Vandaag na uitvoerig zoeken / vergelijken een Beixo elektrische vouwfiets gekocht via de dealer in Apeldoorn.
Er is veel keus aan verschillende (chinese / zelfbouw) merken, veel van het zelfde maar Beixo is daar een uitzondering op.
Een kwalitatief goede fiets en zeer netjes afgewerkt.
Zowel de ervaring met Beixo zelf en de dealer Profile Janssen in Apeldoorn kan ik zeer positief over zijn.

Beixo en de dealer heeft mij zeer goed geholpen in het voortraject van selectie zonder dat er een direct een belang tot verkoop was.

Waarschijnlijk een onmogelijke opgave voor een elektrische vouwfiets, gewicht reductie zou een enorm voordeel kunnen zijn. Een fiets die makkelijk / snel deelbaar zou zijn zodat hij in twee delen... Waarschijnlijk een onmogelijke opgave voor een elektrische vouwfiets, gewicht reductie zou een enorm voordeel kunnen zijn. Een fiets die makkelijk / snel deelbaar zou zijn zodat hij in twee delen van 10kg in de auto kan worden gezet is misschien een idee voor de toekomst....

W.M.A.

Uitstekend. Op caravanbeurs uitgebreide proefrit gemaakt en verschillende uitvoeringen getest. Daarna goed voorgelicht en besteld.

Men neemt de tijd en klant krijgt zelf ook alle gelegenheid om fiets uit te proberen.

Zou nog geen verbeterpunten weten op dit moment.

Biesbrouck

Achteraf bekeken zijn we keurig ontvangen en voorgelicht, tijdens de ontvangst was het niet opvallend, maar gewoon goed.

Neen

E v/d Mei

Zeer goed

Alle tijd voor uitleg.

nee

Chris van Lee

Zeer positief, denken goed mee. En leveren een topproduct

persoonlijke benadering

De winkel in De Bilt si niet altijd open, wat soms de communicatie bemoeilijkt.

Guido Sijbers

Super service en super fiets

Handig in en uit te vouwen. Goed fietsgemak. Niet al te zwaar
Mooie fiets
3 versnellen voldoen, gebruik hem in de stad
Altijd een fiets bij de hand is heel fijn, kan overal...
Handig in en uit te vouwen. Goed fietsgemak. Niet al te zwaar
Mooie fiets
3 versnellen voldoen, gebruik hem in de stad
Altijd een fiets bij de hand is heel fijn, kan overal parkeren en verder fietsen

Reactie Beixo:

Dank voor de lovende woorden.
Heel veel plezier de komende jaren met de Crosstown!
Vriendelijke groet, beixo

Handgraaf EJM

Bijzonder hartelijke ontvangst, nadat we wat e-mails hadden uitgewisseld. Prima afspraken mee te maken, zeker ten opzichte van een aantal andere bedrijven waar wij eerder e.e.a.uitgeprobeerd hebben.

Goede uitleg, fijn dat er gewoon een route klaar ligt, met diverse soorten wegdek, omhoog lopend enz, welke te fietsen is. Hierdoor is een goed beeld te krijgen van wat de Beixo kan.

A.A.F.Sikkema

Op de 50plus beurs contact gehad en twee fietsen gekocht, na ontvangst factuur hebben wij zelf de fietsen opgehaald.

korte lijnen dus evt. problemen snel opgelost

mogelijk meer landelijke reclame maken over fietsen zonder ketting.

Betty Loesberg

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel behulpzaam en deskundig.