Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Derk

Uitstekende fietsen, goede service.

De vouwfiets is bedoeld voor gebruik op een zeilschip. Overleg over specifieke aanpassingen (rvs bouten en moeren) was snel en aanpassingen probleemloos gedaan.

Philip

Fiets gekocht na een bezoek in de showroom in De Bilt. Erg goed en duidelijk geholpen door vriendelijk personeel

Je krijgt duidelijke uitleg en je kan de fiets eerst op gemak testen

De site zou iets meer informatie kunnen bevatten over de accessoires en er mogen meer foto's van de fiets + accessoires op de site geplaatst worden. Dit geeft een beter beeld voor de opties.

Reactie Beixo:

Bedankt voor de opmerkingen over de site, foto's en informatie. Hier kunnen we iets mee. Bij een vernieuwde website gaan we dit zeker meenemen.

Te zake kundig, vriendelijk en behulpzaam bij keuze

Professionaliteit

neen

Mevr A moutnam

Klant vriendeijk behulpzaam goede uitleg

erg fijn dat je de fiets uit mocht proberen ,

als u halverwegen aan het uitleggen ben, niet een nieuwe klant erbij betrekken , dan krijgen w e dingen dubbel te horen ,of vragen die van ons niet meer van belang zijn,

Reactie Beixo:

Bedankt voor de positieve review. En wat betreft de opmerking dat het niet handig is halverwege andere klanten in het gesprek te betrekken: daar heeft u volkomen gelijk in. We proberen altijd voor... Bedankt voor de positieve review. En wat betreft de opmerking dat het niet handig is halverwege andere klanten in het gesprek te betrekken: daar heeft u volkomen gelijk in. We proberen altijd voor iedereen de juiste aandacht te hebben. Alleen is het soms lastig door onverwachte drukte.
Veel plezier met uw beixo's

Vriendelijk behulpzaam personeel

Goede dienstverlening

Nee

Kuppen

Ik heb de vouwfiets via de webshop gekocht , dus geen echt contact met de winkel gehad.
Daana contact via de E- mail over het kopen van een brooks zadel .
Dat contact verliep goed en...
Daana contact via de E- mail over het kopen van een brooks zadel .
Dat contact verliep goed en accuraat tot ik mijn besluit kenbaar maakte daarna niets meer gehoord.
Zelf de winkel weer gebeld ,en toen kreeg ik een man aan de lijn die mij een goed advies gaf omtrent de wisseling van de zadels . Bestelling toen gedaan en 2 dg erna werd het hier afgeleverd.

Als je de juiste persoon treft goed en duidelijk advies .

Meer informatie over wat kan bv accessoires .Ik bestelde het fietsje met bagage drager ,dan is het verkoop technisch gezien logisch de vraag te stellen : wilt u misschien ook de snelbinders erbij of... Meer informatie over wat kan bv accessoires .Ik bestelde het fietsje met bagage drager ,dan is het verkoop technisch gezien logisch de vraag te stellen : wilt u misschien ook de snelbinders erbij of een gecertificeerd fietsslot .

N.Burgers

De service van Beixo is echt op maat. We hadden de fiets besteld. Deze werd twee weken later afgeleverd aan huis. Bij de aflevering werd gedetailleerd en duidelijk instructie en uitleg gegeven over... De service van Beixo is echt op maat. We hadden de fiets besteld. Deze werd twee weken later afgeleverd aan huis. Bij de aflevering werd gedetailleerd en duidelijk instructie en uitleg gegeven over het gebruik van de fiets.

Korte lijn van bestelling en levering aan huis. In eigen hand van Beixo en daardoor ook flexibel. Had op laatste moment het afleveradres gewijzigd en dit was geen enkel probleem.

Meteen na bestelling informeren over de termijn van levering. Dat was ons in het begin onduidelijk. En blijf dit ook met een update communiceren.

Beste mevrouw Burgers,
Beste mevrouw Burgers,
Bedankt voor uw positieve review. We zien dat onze informatievoorziening over het verloop van de order verbeterd kan worden. Dit viel tijdens de zomervakantie. Voor ons een aandachtspunt.
Heel veel plezier met je beixo.

Hyldeke Vrolijk

Prettig en persoonlijk

Bij de bestelling werd niet het insteekslot afgeleverd. Bij de bestelling zat wel ik hoes ( niet besteld) die ik weer terug moest brengen naar een PostNL punt.
Het slot werd ook bezorgd door...
Het slot werd ook bezorgd door Post NL ( waar ik weer thuis voor moest zijn.)

Reactie Beixo:

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we u de service hebben kunnen geven om de fiets drie weken tijdens uw vakantie uit te proberen. En het was natuurlijk mooi dat u de fiets ook heeft... Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we u de service hebben kunnen geven om de fiets drie weken tijdens uw vakantie uit te proberen. En het was natuurlijk mooi dat u de fiets ook heeft besteld. Ook hebben we speciaal voor u een standaard gezocht die ook vanaf de linkerkant bedienbaar was. Wij willen altijd net even verder gaan in het verlenen van service. Wat betreft de insteekketting en de tas: dit is inderdaad fout gegaan. We hebben hier de order overgenomen van de fiets die u mee had tijdens de drie weken test rijden. In de toekomst zullen we hier scherper op zijn.
Verder waarderen wij het enorm dat u vrienden van u naar ons heeft doorverwezen, voor ons is dat een groot blijk van waardering.
Heel veel plezier met uw beixo.

de Jong

Je wordt deskundig en vriendelijk geholpen.

Er wordt goed gekeken naar de behoefte van de klant en meegedacht in mogelijkheden

Luc Gillijns

Mijn ervaring met Beixo in de Bilt is uitstekend. Het management is zeer flexibel en behulpzaam.
Ondanks de sluiting van het magazijn wegens een vakantiedag in Nederland werd ik toch prompt verder geholpen en kon ik twee fietsen meenemen hoewel die slechts een dag of twee eerder besteld waren en de voorraad beperkt was.

Een correcte en flexibele service.

Het zou prettig zijn om ook een verdeler van Beixo fietsen op redelijke afstand van mijn woning te hebben (ik woon tussen Gent en Brussel).