Beixo

Redelijk; belemmerd door corona en grote drukte juist toen wij onze fietsen kwamen ophalen.

Handleiding is te summier; staat nauwelijks iets in informatie over bediening en display ontbreekt ongeveer of is zeer onduidelijk. aanduiding dat er "onder" de 1 (laagste ondersteuning nog een nul... Handleiding is te summier; staat nauwelijks iets in informatie over bediening en display ontbreekt ongeveer of is zeer onduidelijk. aanduiding dat er "onder" de 1 (laagste ondersteuning nog een nul zit (onzichtbaar)die je bijvoorbeeld wilt/kunt gebruiken om zeer langzaam te kunnen rijden (5-6 km/uur) iets dat in b.v in stadsverkeer (utrecht) veelal nodig is. Langzam rijden met ondersteuning 1 is eigenlijk niet mogelijk.

Adriaan de Zeeuw

Geweldige ontvangst: rust, vriendelijkheid, humor.

De verkoper had natuurlijk wel in de gaten dat ik een geïnteresseerde klant was, mag toch: hij heeft geen enkele druk toegepast, geen gladde verkooppraatjes, geen druk. Een verademing.

anoniem

Ik ben heel enthousiast over dit bedrijf. Beixo maakt een heel goed product. Zeer kundige uitleg en er wordt goed meegedacht.

Kwalitatief hele goede fietsen. En een werkelijk uitstekende service.

Jullie hebben het over de info over het verloop van de order. Door de Corona zijn de leveringstijden langer. Het zou prettig zijn als je als klant op de hoogte wordt gehouden over het traject dat de... Jullie hebben het over de info over het verloop van de order. Door de Corona zijn de leveringstijden langer. Het zou prettig zijn als je als klant op de hoogte wordt gehouden over het traject dat de bestelde fiets aflegt. Dus tijdens die wachttijd meer informatie over het af te leggen traject, bv via de mail.

L

Sympathieke medewerkers die de tijd nemen om alles uit te leggen en je op de hoogte houden van het verdere verloop van het bestelproces.

Het kunnen maken van een proefrit.
Alles verloopt vrijblijvend, je krijgt niet het gevoel te moeten kopen.
Bij levering bleek een defect, dit werd snel opgelost.

Zo doorgaan!

Debbie

De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft... De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft nu de elektrische versie. Sinds twee maanden rijd ik hierop. De fiets voldoet aan alle verwachtingen!

De rustige benadering bij het geven van informatie. Het feit dat Beixo een nederlands product is, is positief.

Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen... Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen voor de trein (na corona) en de auto door fietsers.

mourad

Perfect.

Perfect.

Misschien info over waar de fiets wordt geproduceerd.

Kees van de Giessen

Fijn geholpen!!
Speciaal de winkel geopend om de fiets io te halen!
Top

Mooie winkel.
Opengewerkte cardanaandrijving om uitleg iver de werking te geven.

Peter

Mijn ervaring is positief, ze geven goede uitleg (geen verkoop druk / praatje). Na de uitleg een bestelformulier ondertekent, geen aanbetaling hoeven te doen en tot slot een kop koffie mogen drinken... Mijn ervaring is positief, ze geven goede uitleg (geen verkoop druk / praatje). Na de uitleg een bestelformulier ondertekent, geen aanbetaling hoeven te doen en tot slot een kop koffie mogen drinken bij de buren.

- uitleg was rustig (geen verkoop praatjes)
- het uitproberen van div fietsen dat kon allemaal. Even een zadel
overzetten dat was geen enkel probleem
- qua zitcomfort voor lange...
- uitleg was rustig (geen verkoop praatjes)
- het uitproberen van div fietsen dat kon allemaal. Even een zadel
overzetten dat was geen enkel probleem
- qua zitcomfort voor lange mensen ideaal
- een goede inschatting geven wanneer fiets gereed is
- fiets is van goed materiaal
- geen onderhoud door gesloten cardan aandrijving.

- accessoires uitbreiden voor lange mensen met name bij het stuur (hoogte zadel is geen probleem)
- twee dagen vooraf een berichtje dat de fiets klaar is
- bij aflevering wel al het...
- twee dagen vooraf een berichtje dat de fiets klaar is
- bij aflevering wel al het verpakkingsmateriaal eraf halen
- een zelfborg ring bij vastzetten van de voorlamp
- aftersales niet of nauwelijks gemerkt

C. Zutphen

Prettige ontvangst met een proefrit in de omgeving.

Verstand van zaken.

Geen.

Don Brookman

Prima service en dito voorlichting.

Snelle reactie op vragen en het oplossen van problemen

Service en voorkomendheid