Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Leo Zeelenberg

Prima ervaringen in De Bilt. Hartelijke ontvangst, goede adviezen.
Goed uitgezette proefrit.

Goede vouwfiets

Zou ik niet weten.

Hans Jannink

Correct

duidelijke voorlichting

Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is... Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is een fantastische fiets. Vorige week riep een jogger: "dat is een heel goede fiets". Dat weet ik, zei ik.

F.VAN wIJK

Zeer goed

Geduld om alles uit te leggen.

N.V,T.

M. van Leeuwen

Duidelije verwijzing naar voor wie de fiets vooral geschikt is.

Weet ik niet

A. Roestenburg

Vriendelijk en enthousiast en deskundig

Duidelijkheid

T.

Prima geholpen. Fijn om een proefrit te maken en lang genoeg om een goed oordeel te krijgen van de fiets.

Zeer prettig geholpen.

De persoonlijke benadering van de mensen was TOP.

margrietha swierenga

Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was... Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was niet meer te redden :-) maar goede deal gehad van beixo mbt een andere fiets, prima geregeld!!

goede service!!!!!

geen op dit moment....

Jan Willem

Fantastische service.

Zeer goede producten.

Geen!

Elmy Liefferink

Prettig en deskundig geholpen

vertrouwen. je mag een flink proefrondje rijden. aardige mensen in De Bilt. voor mij bovendien om de hoek.

Annelies Leeuwe

Wij zijn goed geadviseerd, hebben uitgebreide uitleg gekregen over de fietsen en mogelijkheden en mochten een lange proefrit maken.

Deskundige en klant vriendelijke medewerkers