Beixo

Ho

Snelle levering, mooie robuuste fiets en compact.

Snelle levering, overzichtelijke website.

Misschien wat meer accessoires in het assortiment?

Arnold

Snelle en goede levering.

Uniek product.

Nog geen verbeterpunten kunnen ervaren.

Jol

Goede Persoonlijk service, mensen met passie.

Superfietsen!

Eh....

Annemarie

Zeer tevreden. Snelle service en erg blij met mijn Pyora fiets! Erg geschikt voor in ov en korte stukjes in de stad.

Snel, sympathiek, praktisch.

Wellicht als keuze bij bestellen ook ophalen in winkel. Dat heb ik nu zelf aangegeven in de mail.

Dekker

Er wordt alle tijd genomen om je uitgebreid te informeren over E-bike van Beixo. Ook krijg je alle tijd, d.m.v. een route van 7 km., om de fiets rustig uit te proberen.

* goed en informatief gesprek
* lange route om de fiets uit te proberen

Cijfermeester

Goede service

Goede service, meedenken en snelle reactie

Geen tot nu toe.

Ienke

persoonlijke aandacht

geen commentaar

A.B.

Na een lange research en rondvragen kwam ik tot deze keuze. Het bedrijf zit redelijk in de buurt en ik kon div modellen even uitproberen (vouwfiets)

Gewoon goede fietsjes. Te tillen voor mij (niet sterk), goed inklapbaar, fietst goed, goede prijs.

Basecamp

Wij hebben drie fietsen gekocht bij Beixo, en zijn super enthousiast over de manier waarop wij geholpen zijn. Snel, Vakkundig en ook gezellig gekletst. Zowel de Cocomat Bike Penelope als de BEIXO... Wij hebben drie fietsen gekocht bij Beixo, en zijn super enthousiast over de manier waarop wij geholpen zijn. Snel, Vakkundig en ook gezellig gekletst. Zowel de Cocomat Bike Penelope als de BEIXO Share en de Pyora Charcoal zijn fijne fietsen

Degelijke fietsen

geen specifieke verbeterpunten

Mike Atherton

Amazing!!!

Very helpful with anything you need to know and really speedy to reply. The after sales help was some of the best I have ever had even though I'm in another country.

None. I had a great experience