Katrien

Mooi behang maar ik had een mail gestuurd voor info en heb die helaas nooit gekregen!

Online

Communicatie, snelheid in levering

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te vernemen dat het behang naar wens is. Door de enorme online drukte kunnen wij niet alle vragen direct beantwoorden. Wij doen ons uiterste best alle vragen zo... Bedankt voor uw feedback. Fijn om te vernemen dat het behang naar wens is. Door de enorme online drukte kunnen wij niet alle vragen direct beantwoorden. Wij doen ons uiterste best alle vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Veel plezier met het behang!
Behangwereld.nl

Merel van Kooten

Slecht, geld is nog altijd niet teruggestort van een verkeerd geleverd behang.

nvt

afspraken nakomen, geld terugstorten en controleren voordat het behang gestuurd is of het het juiste is

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Helaas was de restitutie niet correct uitgevoerd. Dit is door ons direct in orde gemaakt en het bedrag moet inmiddels op uw rekening staan.
Onze excuses voor het...
Onze excuses voor het ongemak.
Behangwereld.nl

Tenny Kortleve-Bakker

Online bestelling

Jonathans

Snelle levering, en een mooi product..!

Mooie exclusieve producten

Betere verpakking van de kartonnen doos

Christine Roelofs

Heel snelle levering

Snelle levering en goed contact

Van Aert

Foto hoe het behang is toegepast, prijs

Verbetertip; geef aan wanneer behang wordt opgestuurd.
Donderdagavond besteld, dinsdag geleverd wat prima is maar had vrijdag mailtje verwacht van de te verwachten leverdatum.

Verschuure

Slechte ervaring; behang was niet op voorraad, maar dit stond niet op de site. Dit werd pas 10 dagen later, nadat we zelf hadden gebeld waar het behang bleef, gezegd. Helaas hebben we toen de... Slechte ervaring; behang was niet op voorraad, maar dit stond niet op de site. Dit werd pas 10 dagen later, nadat we zelf hadden gebeld waar het behang bleef, gezegd. Helaas hebben we toen de bestelling moeten annuleren omdat we anders nog 2 weken op ons behang moesten wachten.

Makkelijk online bestellen.

Al op de site aangeven of dingen wel of niet op voorraad zijn.

Stippel

Positief

Levertijd

Prijs van het behang en verzendkosten.

Egas

Mij ervaring met dit bedrijf was erg prettig. Bij aankomst van het behang miste er een rol, na een belletje deze snel binnen!

Snelle levering en goed verloop van de levering

Dinie dirks

Erg goede service

Precies als op het plaatje

N.v.t