Marsha

Global fusion wolken behang besteld, is TOTAAL niet zoals op de foto. We wouden net gaan behangen en kwamen er toen achter omdat we een rol hadden open gemaakt. Retour gestuurd en krijg nu maar 2... Global fusion wolken behang besteld, is TOTAAL niet zoals op de foto. We wouden net gaan behangen en kwamen er toen achter omdat we een rol hadden open gemaakt. Retour gestuurd en krijg nu maar 2 rollen retour ipv 3 omdat er 1 al open was. Belachelijk en geen stijl als je iets opstuurt wat niet over 1 komt met wat er op de site vermeld word!

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw review. Jammer dat het geleverde behang niet aan de wensen voldeed. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om te retourneren en het aankoopbedrag terug te ontvangen. Door de... Bedankt voor uw review. Jammer dat het geleverde behang niet aan de wensen voldeed. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om te retourneren en het aankoopbedrag terug te ontvangen. Door de cellofaanfolie verpakking is het behang prima te beoordelen zonder de verpakking van de rol zelf te openen. Wij nemen alleen rollen in originele verpakking retour. De restitutie is naar u uitgevoerd.
Behangwereld.nl

Fam .vd H

2 x behang besteld.

Voordelige prijs, net verpakt thuisgestuurd.

Birgit Knarren

Myra

Mooi behang , snel geleverd

Goed overzicht van producten

D

Heel klant vriendelijk. reageren snel

klantvriendelijk, snelle reactie

Marion van Merrienboer

Een net bedrijf, houd je ook netjes op de hoogte. En wat een keus. Ben happy met mijn behang.

Alles netjes en beleeft