Mokhtar Hamiani

Snelle levering. Goeie prijs/kwaliteit

Geen opmerkingen

Cor Ribbert

Besteld, ontvangen, betaald, alles o.k.

Alles

N. M.

We hebben 2 keer behang besteld. Alles zit netjes verpakt en komt keurig aan. De tweede keer is alles op tijd geleverd. De eerste keer was het behang niet op voorraad bij de leverancier. Het was... We hebben 2 keer behang besteld. Alles zit netjes verpakt en komt keurig aan. De tweede keer is alles op tijd geleverd. De eerste keer was het behang niet op voorraad bij de leverancier. Het was netjes geweest als Behangwereld daarover contact met ons opgenomen had. Na hebben we zelf moeten afwachten en er meerdere keren achteraan moeten bellen.

Duidelijke website

Klant informeren bij verandering van levertijd.

Erik van berge

We hebben behang besteld op 30 april was op voorraad tot op heden nog niet geleverd 2x keer gebeld zouden terug worden gebeld wanneer het nu wel zou worden geleverd tot op heden niemand terug... We hebben behang besteld op 30 april was op voorraad tot op heden nog niet geleverd 2x keer gebeld zouden terug worden gebeld wanneer het nu wel zou worden geleverd tot op heden niemand terug gebeld. Zou graag willen weten wanneer het nu gaat worden geleverd

....

Communicatie

Michael

Super, van prijs, bestelling tot aan after-service

Prijs en service

next day delivery zou overtreffende trap bieden

Sharona Schippers

Behang is nog mooier in het echt dan op de website! Zeer tevreden

Snelle levering, goede kwaliteit.

Shahin Behravesh

Ik heb prettige ervaring. Contact mogelijkheden zijn heel goed. Product is heel goed.

Contact mogelijkheden

Er wordt eerst Naar belaging gevraagd. Op deze manieren wordt verwarming gecreëerd . Het lijkt mij beter eerst persoonlijke gegevens wordt gevraagd. Tracé & track wordt niet goed doorgegeven. Dit is... Er wordt eerst Naar belaging gevraagd. Op deze manieren wordt verwarming gecreëerd . Het lijkt mij beter eerst persoonlijke gegevens wordt gevraagd. Tracé & track wordt niet goed doorgegeven. Dit is eigenlijk probleem van Delivery bedrijf.

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij niet helemaal duiden wat u bedoeld met de verbeterpunten?
Behangwereld.nl

P. Schellekens

Snelle afhandeling

RPeters

Prima genoeg te kiezen

Normaa

Maylinn Huisman

Top behang, was snel geleverd.

Snelle levertijd

De kleur beter uitleggen op de site. Ik had iets gouds besteld maar het heeft een rose-gouden gloed