Mariska

Goede

Verzending snel levering

Goede spullen en snelle levering

goede materialen voor een goede prijs

J den Hild

Uitstekend

Duidelijk

Monique

Bestelling snel geleverd en goede kwaliteit ?

Genoeg keuze en informatief

Stadig

Vlotte afhandeling

Snel leveren

Jan

correcte afhandeling snelle levering

T. Groot

Snel en betrouwbaar!

Snel geleverd volgens afspraak.

Louise

PAS OP!! NOOIT HIER BESTELLEN!! Ik heb 2 maanden op mijn behang moeten wachten. Tot 5 keer toe contact moeten zoeken met dit bedrijf, je wordt niet teruggebeld of gemaild.
Uiteindelijk twee...
Uiteindelijk twee rollen van 60 euro gekregen waarbij je maar 2 stroken per rol kon behangen. (normaal 3/4 stroken met 1 rol) Dit wordt slecht aangegeven. Een klachtenmail gestuurd, hier is niet op gereageerd. na twee weken toch weer achteraan gebeld. Ik kreeg terug: jammer dan, je krijgt geen compensatie, behang is niet meer te krijgen en helaas dat er nooit op je is gereageerd. Eindstand: maanden moeten wachten, erg veel tijd en energie erin gestoken en 120 euro verspild want dit behang moet ik er weer aftrekken. Nog nooit zulke slechte service meegemaakt!!!

NIKS!

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Helaas had het behang inderdaad een zeer lange levertijd. De levertijd was net iets langer dan een maand en zeker geen 2 maanden. U heeft zelf willen wachten op het behang... Bedankt voor uw feedback. Helaas had het behang inderdaad een zeer lange levertijd. De levertijd was net iets langer dan een maand en zeker geen 2 maanden. U heeft zelf willen wachten op het behang en had uiteraard de mogelijkheid de order te annuleren, in verband met de zeer lange levertijd. Op onze website staat duidelijk aangegeven wat de patroonhoogte is van dit behang en wat de afmeting is per rol. De rollen zijn dan ook met de juiste afmeting geleverd. De klacht over het aantal stroken uit een rol is dan ook niet gegrond. Het aantal stroken (banen) is afhankelijk van de patroonhoogte en de hoogte van de betreffende muur. Er is hier dan ook absoluut geen sprake van oplichting.
Behangwereld.nl

Tamara braggaar

Super en snelle levering

R. Schouten

Fijne webwinkel om lekker te snuffelen

duidelijke foto's en informatie