Reviews

8.9 / 10
2738 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
9.2/10
Informatie op de website
8.8/10

2738 Reviews

Vincent Rozenboom

10/10

Goed , snel , betaalbaar

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Geen


I

10/10

Snelle levering

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen


Annie

7/10

Prima

Sterke punten

Duidelijk qua foto en uitleg

Verbeterpunten of tips

Heb plakplastic Rio besteld, maar hier zijn 2 kleuren van als je op de foto's kijkt. Heb de lichte ontvangen ipv de donkerdere versie die ik in gedachten had. Is geen probleem in dit geval.


Atelier Jasmijntje

10/10

Supersnel en netjes bezorgd!
Ben ook heel blij met het resultaat.

Sterke punten

Alles

Verbeterpunten of tips

Geen


E.S. Hunsche

2/10

Pas op! Niet aan beginnen. Slechte service! Na twee maanden wachten en bellen uiteindelijk product in de verkeerde kleur en geen oplossing..
De levertijd zou 5 tot 7 werkdagen zijn....
Pas op! Niet aan beginnen. Slechte service! Na twee maanden wachten en bellen uiteindelijk product in de verkeerde kleur en geen oplossing..
De levertijd zou 5 tot 7 werkdagen zijn. Uiteindelijk twee maanden levertijd, zonder berichtgeving, ik moest er zelf steeds achteraan bellen. Behang wereld neemt hiervoor geen verantwoordelijkheid maar verwijst mij naar hun leverancier of zegt gewoon dat ik bij het vorige telefoongesprek een andere medewerker sprak, waar de medewerker met wie ik dan spreek niets kan. Schandalig. Uiteindelijk is het behang geleverd, in een andere kleur dan de advertentie! In de advertentie is het behang helder robijnrood. Het geleverde behang is terracotta-steenrood, wat ik niet op de muur wil hebben. Hierover heb ik gebeld maar Behangwereld legt de verantwoordelijkheid bij hun leverancier en wil dit niet oplossen.
Ik schrijf een recensie om anderen te waarschuwen voor dit bedrijf. Ik ben een hoop geld, tijd en frustraties verder en kan nog steeds niet behangen.

Sterke punten

Geen sterke punten

Verbeterpunten of tips

Neem verantwoordelijkheid voor de service, levering en (kleur) kwaliteit van uw product. Tenslotte heb ik u bij u gekocht niet bij uw leverancier..

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Uiteraard heel vervelend dat de levering zo lang op zicht heeft laten wachten. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om te annuleren. U heeft gekozen om te wachten op het... Bedankt voor uw feedback. Uiteraard heel vervelend dat de levering zo lang op zicht heeft laten wachten. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om te annuleren. U heeft gekozen om te wachten op het artikel. Hierin waren wij inderdaad afhankelijk van de fabrikant.
Wat betreft de kleur is het een ander verhaal. Wij hebben wel degelijk het artikel geleverd zoals op de website weergegeven. Het kan natuurlijk zo zijn dat u een andere voorstelling van de kleur had of dat de kleur anders is overgekomen op het beeldscherm. Retourneren is uiteraard geen probleem en dan ontvangt u het aankoopbedrag geheel retour.
Met vriendelijke groet,
Behangwereld.nl


Behangwereld

9/10

Wat een keuze! Wat een snelheid!

Sterke punten

grote keuze, overzichtelijk gerangschikt, bestelling plaatsen gaat soepel en de bezorging is super snel

Verbeterpunten of tips

heel tevreden


Marike Dölle

9/10

Super! Snelle levering en goede kwaliteit behang!

Sterke punten

Snelle levering!

Verbeterpunten of tips

Geen


Tieneke Clevering

10/10

Super service

Sterke punten

Flexibel met retouren

Verbeterpunten of tips

Gratis retouren


Mark

9/10

Veel voorraad en snelle levering

Sterke punten

.

Verbeterpunten of tips

.


A. van Golen

8/10

Prima verder.

Sterke punten

Snelle levering, heel fijn!

Verbeterpunten of tips

Ik vind gezien de prijs van sommige behang, dat er erg weinig op de rol zit.