Vincent Rozenboom

Goed , snel , betaalbaar

I

Annie

Duidelijk qua foto en uitleg

Heb plakplastic Rio besteld, maar hier zijn 2 kleuren van als je op de foto's kijkt. Heb de lichte ontvangen ipv de donkerdere versie die ik in gedachten had. Is geen probleem in dit geval.

Atelier Jasmijntje

Supersnel en netjes bezorgd!
Ben ook heel blij met het resultaat.

Alles

E.S. Hunsche

Pas op! Niet aan beginnen. Slechte service! Na twee maanden wachten en bellen uiteindelijk product in de verkeerde kleur en geen oplossing..
De levertijd zou 5 tot 7 werkdagen zijn....
De levertijd zou 5 tot 7 werkdagen zijn. Uiteindelijk twee maanden levertijd, zonder berichtgeving, ik moest er zelf steeds achteraan bellen. Behang wereld neemt hiervoor geen verantwoordelijkheid maar verwijst mij naar hun leverancier of zegt gewoon dat ik bij het vorige telefoongesprek een andere medewerker sprak, waar de medewerker met wie ik dan spreek niets kan. Schandalig. Uiteindelijk is het behang geleverd, in een andere kleur dan de advertentie! In de advertentie is het behang helder robijnrood. Het geleverde behang is terracotta-steenrood, wat ik niet op de muur wil hebben. Hierover heb ik gebeld maar Behangwereld legt de verantwoordelijkheid bij hun leverancier en wil dit niet oplossen.
Ik schrijf een recensie om anderen te waarschuwen voor dit bedrijf. Ik ben een hoop geld, tijd en frustraties verder en kan nog steeds niet behangen.

Geen sterke punten

Neem verantwoordelijkheid voor de service, levering en (kleur) kwaliteit van uw product. Tenslotte heb ik u bij u gekocht niet bij uw leverancier..

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Uiteraard heel vervelend dat de levering zo lang op zicht heeft laten wachten. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om te annuleren. U heeft gekozen om te wachten op het... Bedankt voor uw feedback. Uiteraard heel vervelend dat de levering zo lang op zicht heeft laten wachten. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om te annuleren. U heeft gekozen om te wachten op het artikel. Hierin waren wij inderdaad afhankelijk van de fabrikant.
Wat betreft de kleur is het een ander verhaal. Wij hebben wel degelijk het artikel geleverd zoals op de website weergegeven. Het kan natuurlijk zo zijn dat u een andere voorstelling van de kleur had of dat de kleur anders is overgekomen op het beeldscherm. Retourneren is uiteraard geen probleem en dan ontvangt u het aankoopbedrag geheel retour.
Behangwereld.nl

Behangwereld

Wat een keuze! Wat een snelheid!

grote keuze, overzichtelijk gerangschikt, bestelling plaatsen gaat soepel en de bezorging is super snel

heel tevreden

Marike Dölle

Super! Snelle levering en goede kwaliteit behang!

Snelle levering!

Tieneke Clevering

Super service

Flexibel met retouren

Gratis retouren

Mark

Veel voorraad en snelle levering

A. van Golen

Prima verder.

Snelle levering, heel fijn!

Ik vind gezien de prijs van sommige behang, dat er erg weinig op de rol zit.