8.5/10

Sarah S.

Vlotte en correcte afhandeling!

Goed van prijs in vergelijking met veel concurrerende webshops

Meer foto's op website, eventueel ook van een volledig behangen kamer bij iedere soort behang. Dat zou handig zijn.

Zeer tevreden van de schitterende kwaliteit, en snelheid van de levering. We zijn aan het verbouwen en zullen nog veel kamers behangen. Papier zullen we zeker hier terug bestellen.

Kwalitatieve print en papier

Klantvriendelijk, jammer dat de proefstaaktjes te klein zijn en logisch dat de open rol niet terug kan en ditkan en belemmering zijn om de bestelling te plaatsen

Zeer klantvriendelijk.

Stalen groter maken

Ludy Guest

Prima verpakt, snelle levering!

Goede verpakking!

Makkelijk te bestellen, snelle levering.
Goedkoper dan de winkel.

Super netjes geregeld allemaal! Behangsetje erbij top!

Richard

Prima, snel geleverd met gratis spullen om alles netjes te behangen. Top

Gratis spullen om alles te behangen

Quincy

Zeer goede ervaring. Ik had een staal ontvangen en wilde dit behang bestellen maar vond het nummer niet terug. Na contact via e-mail kon men mij onmiddellijk zeggen welke staal men mij had...

De tool om de hoeveelheid behang te berekenen is erg handig.

Enkel de tip dat het jammer is dat post.nl de bezorger is. De reden: ons pakje werd ongevraagd bij "de buren" afgeleverd. Er werd geen bericht in de brievenbus nagelaten waardoor ik onze 5 buren ben afgegaan om mijn pakje terug te vinden (gelukkig hebben we goede buren :-) ).

Scholten

Zeer goed. Aanvankelijk verkeerde behang geleverd, echter dit is zeer pro actief en correct opgepakt en geregeld.

Communicatie met de klant