Willy de Bie

Goede ervaring, snelle oplossing, vriendelijke stemming

Waalre

Judith

Keurig!

Kassa

Snel en goed maar en beetje duur

Roermond

Jan Klerkx

Nou, ik meende dat het wespen waren (na een tip van de buren). Blijken het hommels te zijn! Ik heb die in overleg laten zitten want heb daar geen last van. Hij had het ook heel snel en vakkundig... Nou, ik meende dat het wespen waren (na een tip van de buren). Blijken het hommels te zijn! Ik heb die in overleg laten zitten want heb daar geen last van. Hij had het ook heel snel en vakkundig vastgesteld! Wel beetje duur i.v.m. het langsrijden om onverrichterzake weer te gaan (snap het overigens hoor).

Bodelier

Tevreden

Oh en Laak

Retno Christiaans

Goede communicatie. Ivm het weer moesten we de afspraak op dezelfde dag annuleren. Was helemaal geen probleem. En netjes teruggebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. Nu afwachten op het... Goede communicatie. Ivm het weer moesten we de afspraak op dezelfde dag annuleren. Was helemaal geen probleem. En netjes teruggebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. Nu afwachten op het resultaat.

Ittervoort

Freddy

Meneer heeft goeie tips gegeven

Tegelen

Martin van der Sommen

Snel en duidelijk.

Tegelen

Jeffrey Geurts

Wij hadden al enige tijd Spinnen overlast.
Zijn perfect geholpen duidelijk gecomuniceerd wat er ging gebeuren.

Horn

Charlotte_haug@hotmail.com

Ik nam op donderdag middag contact op. Vrijdag om 13 uur stond er al iemand aan de deur. Er werd goed naar mij geluisterd. En het probleem was zo verholpen.