Anna Jonker- van Vliet

Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en... Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en zijn niet te beroerd om even wat meubels etc. Naar voren te trekken. Echt meer dan tevreden en als we ze weer nodig hebben dan weten wij ze te vinden.

Benschop

Snel ter plaatse en keurig behandeld en heel vriendelijk

anke Dijkstra

Erg prettig. ik belde en hijbkon direct komen.

N.S.

Snelle en vriendelijke service

Dronten

T.P.

Zeer snelle efficiÎnte en accurate ongedierte bestrijder!

jose

Ik zet mijn petjeaf voor deze mensen

almere

S

De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super... De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super vriendelijk en snel geholpen. Geen wesp meer te zien. Dankjewel!

Manon

Gisteren gebeld en vandaag gekomen.
Daar hou ikvan snelle service.

Els

Binnen een dag van de wespen af. Prima geregeld!

Jan

Niels Gobel was keurig op tijd en gaf duidelijke uitleg over de bestrijdingswijze, om aansluitend aan de slag te gaan. Daarna keurig gewezen op het verdere verloop. Komt professioneel en deskundig... Niels Gobel was keurig op tijd en gaf duidelijke uitleg over de bestrijdingswijze, om aansluitend aan de slag te gaan. Daarna keurig gewezen op het verdere verloop. Komt professioneel en deskundig over.

Zeewolde