Alexander Bijl

Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze... Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze gelijk rasters in de ventilatiekanalen geplaatst en gif achtergelaten, waardoor we hopelijk snel van de muizen af zijn. Bedankt Jolanda :)

Wezep

Michiel

Hele fijne service en vlug beschikbaar wanneer je ze nodig hebt. Ze leveren goed werk en prima prijs kwaliteit verhouding.

Miranda Lintermans

De afspraak was snel gemaakt. Mijn vermoeden was dat de muis vanachter het keukenblok vandaan komt. Niels heeft er heel wat werk aan gehad om de plint onder de kastjes weg te halen, zodat hij erbij... De afspraak was snel gemaakt. Mijn vermoeden was dat de muis vanachter het keukenblok vandaan komt. Niels heeft er heel wat werk aan gehad om de plint onder de kastjes weg te halen, zodat hij erbij kon. Het is gelukt. Hij is zo geduldig, vriendelijk en kalm. Super!
Er bleek een gat achter het keukenblok te zitten, een gat naar de kruipruimte. Het gat is door Niels gedicht. Hij heeft ook lokdozen neergezet voor het geval de muis al bovengronds was. Ik heb het beestje niet meer gezien of gehoord.
Kortom, met een no nonsense aanpak ben ik van mijn probleem verlost. Ik kan protect pest control iedereen aanbevelen.

Anna Jonker- van Vliet

Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en... Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en zijn niet te beroerd om even wat meubels etc. Naar voren te trekken. Echt meer dan tevreden en als we ze weer nodig hebben dan weten wij ze te vinden.

Benschop

Snel ter plaatse en keurig behandeld en heel vriendelijk

Lelystad

anke Dijkstra

Erg prettig. ik belde en hijbkon direct komen.

Lelystad

N.S.

Snelle en vriendelijke service

Dronten

T.P.

Zeer snelle efficiÎnte en accurate ongedierte bestrijder!

jose

Ik zet mijn petjeaf voor deze mensen

almere

S

De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super... De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super vriendelijk en snel geholpen. Geen wesp meer te zien. Dankjewel!