Geweldig

Rijswijk

Joke

Elroy is bij ons langs geweest omdat we last van muizen hadden. Sindsdien hebben we geen muis meer gezien. Super blij mee.

Schiedam

Frank Nieraeth

Kevin van Ongediertemeldpunt (OFS) is heel vakkundig, geeft goede informatie en bespreekt de opties goed door. Ik raad ze m.n. Kevin dan ook zeer aan.

Den Haag

Bauke

Wespen vielen gelijk met bosjes dood neer

Hilaard

Ton Copper

Prima en vakkundig geholpen

Culemborg

Peter Kraayeveld

Aardige nette jongeman, legt de situatie uit en geeft duidelijk aan wat hij gaat doen en laat weten dat hij terugkomt wanneer het niet geholpen heeft. Top

Assen

Van Der Velden

De wespenbestrijder was in een mum van tijd klaar met inspuiten van een paar openingen bij de dakgoot van de garage. Ik moest 95 euro betalen. De wespen vliegen nog rond in een slaapkamer. Een hoog... De wespenbestrijder was in een mum van tijd klaar met inspuiten van een paar openingen bij de dakgoot van de garage. Ik moest 95 euro betalen. De wespen vliegen nog rond in een slaapkamer. Een hoog bedrag voor weinig werk en het is nog de vraag of het afdoende is. Er was geen ladder nodig hij kon er makkelijk bij.

Nieuwkoop

Hennie Homan

Plezierige afhandeling en goed vakmanschap

Voorburg

Sandra

Gesproken met Elroy voor telefonisch advies. Hij vraagt goed door en geeft eerlijk advies, ondanks dat dit hem dat geen opdracht oplevert.

Den Haag

Beestjes kwijt.nl

Heb last van houtworm/boktor in mijn houten tuinbank/tafel. Heel kortaf door de telefoon, moest rekening houden met 300 euro.....zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Waardeloos !

Nieuw Vennep