G.

Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle... Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle bestrijding mogelijk. De ongediertebestrijder is correct en geeft duidelijk advies en uitleg over wat hij gaat doen. Plezierig in de omgang en heeft tijd voor vragen. Na de bestrijding kan men het bedrijf benaderen met vragen en advies. Kortom: servicegericht bedrijf met vakkundig discreet personeel.

Alphen aan den Rijn

Sophie

Zeer vriendelijke mensen.

Alphen aan den Rijn

R.M.W.

Ben allergisch voor wespen. Binnen de kortste keren stond hij voor mijn duur. Legde duidelijk uit wat hij ging doen.
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt...
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt Point Pest Control.

Duivendrecht

Ron

Opgezocht op internet. Direct gebeld. Men was al bij een klant, maar ondanks dat, nam men wel de telefoon op. Hij is in de middag langs gekomen en heeft duidelijk en helder uitgelegd hoe de wespen... Opgezocht op internet. Direct gebeld. Men was al bij een klant, maar ondanks dat, nam men wel de telefoon op. Hij is in de middag langs gekomen en heeft duidelijk en helder uitgelegd hoe de wespen er zijn gekomen en wat hij eraan ging doen.
Hij heeft ons nog een aantal tips gegeven.

Hazerswoude-Rijndijk

Eveline

Ik kreeg makkelijk contact. En de bestrijding kon snel plaatsvinden. Er werd duidelijk uitleg gegeven, alles was helder.

Mijdrecht

A

Snelle reactie, duidelijke uitleg, erg vriendelijk geholpen.

Bbm

Tot nu toe erg fijn.
Nu hopen dat ze weg blijven

J.

Wij zijn door Gert-Jan van Point Pest Control geweldig geholpen toen wij onze ‘muizenplaag’ niet onder controle kregen. Veel informatie over de beesten en hoe ze leven, waar ze binnen komen etc,... Wij zijn door Gert-Jan van Point Pest Control geweldig geholpen toen wij onze ‘muizenplaag’ niet onder controle kregen. Veel informatie over de beesten en hoe ze leven, waar ze binnen komen etc, plaatsen van vallen en afdekken van leidingen en zelfs het bieden van ‘nazorg’.
Geweldig!

IJsselstein

Gerrit

Ik heb gebeld voor het verwijderen van een wespennest.
Ze kwamen meteen dezelfde morgen,om het effectief te bestrijden,door het in te spuiten.
Erg snel en goed geholpen.
En ook de...
Ik heb gebeld voor het verwijderen van een wespennest.
Erg snel en goed geholpen.
En ook de instructies om er ff mee te wachten,zodat ik het na 1 a 2 dagen kan weghalen.
Alles was duidelijk en goed uitgelegd.
Dank jullie wel!
Top!!

Zaandam

L.

Wespennest in de tuin vakkundig bestreden. Gen wesp meer gezien