Rob

Vriendelijk en snel geregeld

groningen

Martine Bommer

Bij ons is Ton van Leur langs geweest. Snelle service, deskundig en goede uitleg. Super tevreden.

Austerlitz

Lilianne

Gelijk kunnen bereiken, gelijk afspraak, duidelijke prijsafspraak, snel verholpen, vriendelijke man

Zeist

Peter

Snel contact opgenomen, dag later kwamen ze al langs. Goed advies en de wespen hebben we niet meer gezien.

Marga Aggenbach

Vriendelijk personeel, snelle service.

Assen

Jose Pool

Prima bereikbaar, goede uitleg en voorlichting van werkzaamheden. Goed geholpen! Wespen zijn weg!

Gorredijk

J.Weening

Perfect gedaan, super bedankt.
Ik hoop dat de beestjes nu wegblijven.

Frank Naerebout

Zeer goed. Pieter heeft gekeken en zowel de wespen als de mieren bestreden. Nu, een dag later, lijkt het zeer effectief want geen wesp meer te zien.

Wietske

Na de melding werd snel een afspraak ingepland. Duidelijke informatie, goede communicatie. De medewerker kwam wel ruim later dan de geplande tijd. Nadat ik zelf had geïnformeerd bij het bedrijf naar... Na de melding werd snel een afspraak ingepland. Duidelijke informatie, goede communicatie. De medewerker kwam wel ruim later dan de geplande tijd. Nadat ik zelf had geïnformeerd bij het bedrijf naar de stand van zaken, kreeg ik vlot een update.
Communicatie en deskundigheid van medewerker verder uitstekend.

Haren

Youcef

Wij hebben last van mieren in de tuin, hiervoor is AVL langs geweest om een behandeling uit te voeren, kosten 125 euro. Hierdoor hebben we 3 a 4 weken geen last gehad van de mieren, hierna zijn de... Wij hebben last van mieren in de tuin, hiervoor is AVL langs geweest om een behandeling uit te voeren, kosten 125 euro. Hierdoor hebben we 3 a 4 weken geen last gehad van de mieren, hierna zijn de mieren in grote getallen weer terug op dezelfde plekken. Gebeld met AVL en zij willen wel weer langskomen maar mag er weer voor betalen.
Vinden wij echt niet kunnen als je onlangs 125 euro betaald hebt en slechts 4 weken geen last van de mieren gehad hebt.

Utrecht