Weijer

Fijne service, toegankelijk en snel ter plaatste.

Kinderdijk

Arie van der Hamsvoort

Buikhuizen pest control

Deil

L. Dam

Vriendelijke mensen. Goede communicatie en een hele snelle service

Leerdam

Dennis

Wij hadden een wespennest op een moeilijk bereikbare plek onder het dag. Allerhande spuitbussen leeggespoten, maar zonder effect. Beestjeskwijt gebeld voor een afspraak: fijn contact, snelle service... Wij hadden een wespennest op een moeilijk bereikbare plek onder het dag. Allerhande spuitbussen leeggespoten, maar zonder effect. Beestjeskwijt gebeld voor een afspraak: fijn contact, snelle service en wij waren vlot van het wespennest af.

Geldermalsen

Sanne

Wij hadden overlast van vliegen. Gebeld en de volgende dag al geholpen!
Helemaal blij!

Giessenburg

Ronald slui

Wij hadden last van een wespennest bij de aanbouw buren, deze is vakkundig en op korte termijn verwijderd.

Nieuw lekkerland

Guido Jesse

Zeer snel geholpen. Hoewel niet direct telefonisch contact gekregen, wel snel teruggebeld.
Wespennest kon dezelfde middag nog worden weggehaald.

Beusichem

P Klerk

Na het eerste contact eind van de morgen, werd 's middags het nest al gespoten. Omdat het na een week nog niet weg was, weer contact opgenomen, de volgende morgen al vroeg weer paraat. Nu van... Na het eerste contact eind van de morgen, werd 's middags het nest al gespoten. Omdat het na een week nog niet weg was, weer contact opgenomen, de volgende morgen al vroeg weer paraat. Nu van binnenuit gespoten, met achterlaten van een spuitbus.

Nieuw-Lekkerland

Minette

Nadat ik smiddags gebeld had
Kwam hij de volgende ochtend vroeg al en het wespennest verwijderd snel en vakkundig

Hazerswoude dorp

Gerrit van Stokken