Mels vd Heiden

In een woord top!

Puttershoek

Thomas Kammer

Ik heb in de ochtend gebeld nadat we merkten dat er muizen zaten in onze woning. De specialist van Beestjes Kwijt kon vlug een afspraak maken en heeft de woning goed gecontroleerd en gif geplaatst.... Ik heb in de ochtend gebeld nadat we merkten dat er muizen zaten in onze woning. De specialist van Beestjes Kwijt kon vlug een afspraak maken en heeft de woning goed gecontroleerd en gif geplaatst. De muizen hebben we daarna niet meer gezien.

Barendrecht

Nel

1e keer bleek de muis nog in de spouw te zitten. 2e keer anders behandeld. En op dit moment niks meer te zien.

Halsteren

John

Gisteren wespennest ontdekt tijdens het slopen van de badkamer, direct gebeld en had me vandaag meteen ingepland. Snel geholpen en goed van informatie voorzien.
Top werk geleverd!

Doenrade

Harpenslager

Vriendelijk en deskundig. Snelle reactie en zeer schappelijke prijs. Kortom: aanrader.

Arnhem.

Jasper D

Snel, vriendelijk en vakkundig. In de avond een muisje zien lopen en melding van gemaakt. In de ochtend gelijk gebeld en begin middag kwam Kasper al op bezoek. Aardige gast met kennis van zaken. Kon... Snel, vriendelijk en vakkundig. In de avond een muisje zien lopen en melding van gemaakt. In de ochtend gelijk gebeld en begin middag kwam Kasper al op bezoek. Aardige gast met kennis van zaken. Kon binnen no-time de 'hot-spot' aanwijzen onder de verwarming. Heeft mij geadviseerd wat ik het beste kan doen (vullen met pannenwol) en nog gekeken naar mogelijke andere plekken. Goede service en ook nog eens gratis door hem aangeboden (kleine ruimte).

Zwolle

Anneke van der drift

Vriendelijke mensen. Goede bestrijding na eerste keer was nog niet alles weg vanwege wat achter gebleven larve.na tweede keer was het goed opgelost wat service was .dat maak je ook niet vaak meer... Vriendelijke mensen. Goede bestrijding na eerste keer was nog niet alles weg vanwege wat achter gebleven larve.na tweede keer was het goed opgelost wat service was .dat maak je ook niet vaak meer mee deze tyd.echt een top bedryf en dus echt een aanrader

Wateringen

Floor

Hele prettige en vakkundige mensen

Leiden

Paul Vloemans

Zeer snel prima werk geleverd.( van eerste contact tot uitvoering , 3 dagen)
Kan nu weer veilig in de tuin werken.

‘s-Hertogenbosch

Manon

Goede, snelle en professionele service

Groesbeek