Marjolijn

Tot 2 keer toe last gehad van een wespennest. 1 x onder de dakpannen en 1 keer in de spouw.

Beide keren makkelijk contact kunnen leggen en zeer snel, vriendelijk en effectief geholpen....

De nodige uitleg erbij gekregen. Fijn!

Ik hoop dat we er geen gebruik meer van hoeven te maken, indien dit wel het geval is zullen we zeker weer contact met jullie opnemen.

Dank!

Asperen

Rene Kuipers

Telefonisch afgesproken dat het bestrijden 100 euro kosten bleek na het bestrijden de kosten 137,50 vervolgens een mailtje gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Wel snel reactie voor een... Telefonisch afgesproken dat het bestrijden 100 euro kosten bleek na het bestrijden de kosten 137,50 vervolgens een mailtje gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Wel snel reactie voor een offerte en afspraak en ook op de afgesproken tijd was hij mooi optijd

Lobith

Daems

Gebeld en 1 uur erna werd ik gelijk geholpen en werden de wespennesten verwijderd, super snelle service 👍

Maastricht

Rosa

Snel te hulp en super vriendelijk. Hele fijne ervaring!

Oegstgeest

Annemiek van Ginneken

Om 9 uur gebeld en 10 minuten later was het nest al bestreden. Hele snelle service.

Breda

Jennifer de Koning

Geweldig! Na het ontdekken van een wespennest in de tuin hebben we (laat in de middag) gebeld. Meteen de andere ochtend kwam er iemand langs. Duidelijkheid over kosten en tijdsblok. Na een... Geweldig! Na het ontdekken van een wespennest in de tuin hebben we (laat in de middag) gebeld. Meteen de andere ochtend kwam er iemand langs. Duidelijkheid over kosten en tijdsblok. Na een kwartiertje was het nest onschadelijk gemaakt. Je krijgt garantie; zijn de wespen na 2/3 dagen niet weg, dan komen ze terug. Supertevreden!

Etten-Leur

M. Bakker

Ik ben heel erg opgelucht dat, voor zover ik kan zien, het wespennest is verdwenen. Ze zaten bij mij onder het platte dak net boven een raam van de slaapkamer. Niet fijn.
Snelle service.

Ter aar

Tom

Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog... Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog activiteit in het nest is na een week komt hij terug binnen de garantie.

Doenrade

Shera Brassem

Zeer vriendelijk en een goede snelle service!

Badhoevedorp

Eva