SM Belal

Wij hadden last van een wespennest. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontacteerd, kreeg ik gelijk antwoord en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het wespennest. Heeft... Wij hadden last van een wespennest. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontacteerd, kreeg ik gelijk antwoord en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het wespennest. Heeft vakkundig gehandeld en advies gegeven. Komt afspraken netjes na.

Remco

FMB services kwam na het eerste telefonisch contact al snel het probleem verhelpen. Goede en duidelijke communicatie

Hengelo

Sylvia dousi

Snel contact en snel een afspraak. Keurig op tijd. Duidelijke uitleg, goede service. Kortom erg te reden

Marieke

Wij hadden last van een wespennest onder het zonnescherm buiten. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontact werd ik gelijk gebeld en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het... Wij hadden last van een wespennest onder het zonnescherm buiten. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontact werd ik gelijk gebeld en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het nest. Wat een super service en kundigheid, zo klantvriendelijk. Dit is nu de tweede keer dat ik hun hulp heb ingeschakeld voor last van ongedierte. Ik heb mijn adresje gevonden! Gewoon top!

Wendy

Snel en accuraat

Agnes Hogewoning

Snel beantwoord, vriendelijk geholpen, op tijd voor de afspraak, efficiënt

Aarlanderveen

J. Dinkgreve

Vriendelijk, behulpzaam en effectief

Jessica

Ik had gebeld en werd meteen opgenomen zonder wachttijd. Kijk daar scoor je bij mij al punten mee. Vriendelijk te woord gestaan door een lieve dame.
Dinsdag afgesproken voor een tijd en werd...
Dinsdag afgesproken voor een tijd en werd echt netjes gebeld door de bestrijder dat hij iets later is.
Hij was er heel snel en heeft de hommels in ons wc raam bestrijdt.
Volge de dag geen gezoem meer op het toilet dus konden we weer lekker zitten in ons hokkie. We zijn geholpen door een vriendelijk sociale man die echt verstand er van heeft en heeft het echt top opgelost. Zijn naam is Arjan Bergsma.
ARJAN NAMENS MIJ EN MIJN MAN TOP WERK GELEVERD. DANK JE WEL.

Almelo

Wouter

Zeer goed en snel geholpen.

Robert

Goed geholpen.