Christy Koops

Zeer vlotte service, en goede ervaring.
Jerry is een vriendelijke, attente man

Druten

Demi

Contact opgenomen ivm het vinden van een kakkerlak, bleek om een soort te gaan die geen plaag kan veroorzaken. Heel erg tevreden over de snelle informatie!

Hendrik Ido Ambacht

R.Blekkingh.

Binnen 24 uur op de stoep, René van Dé, (Hoekse Waard) alles prima verholpen, indien niet correct direct bellen, maar alles was prima opgelost!
Niet goedkoop maar komen alle afspraken prima na.

Oud-Beijerland

Henny

Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een... Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een keer bespoten worden. Ook dat gebeurde zeer snel en ditmaal met goed resultaat. Ik ben blij en mocht ik weer eens last hebben zal ik zeker Hans weer bellen

Hillegom

Daniëlle van Vrouwerf

Snel en kundig het wespennest bestreden

Hendrik-Ido-Ambacht

De Hoop

Snelle service, ook fijn dat er meegedacht werd om ook extra nesten weg te halen!

Cadier en Keer

Theo Hurkens

Duidelijke afspraken over datum bestrijding en kosten. Snel en vakkundig geholpen.

Leende

Stefan

Zaterdagochtend gebeld voor een afspraak en een uur later stond er een medewerker voor de deur die ons zeer goed heeft geholpen.

Amsterdam

Patrizia

Tijdens het klussen een wespennest in het dak tegengekomen. Binnen zeer korte tijd was de medewerker al hier en heeft het nest verwijderd. Was geen actief nest, maar desondanks toch blij dat het... Tijdens het klussen een wespennest in het dak tegengekomen. Binnen zeer korte tijd was de medewerker al hier en heeft het nest verwijderd. Was geen actief nest, maar desondanks toch blij dat het weggehaald is. Zeer vriendelijke service. Ook aan de telefoon.

Hoensbroek

Robert

Goede ervaring. Zaterdag 's afspraak gemaakt. Donderdag volgs afspraak wespennest verwijderd

Zaltbommel