Fam Ritsma

Snelle service, prima contact. Probleem opgelost

LANDGRAAF

Jansen

Zeer vakkundig en snel

Eys

Tijmen

Super service! Snel en professioneel.

Dordrecht

Wim de Jong

Prima snelle service

Eijsden

Cheryl

Snel een afspraak en binnen 10 minuten was de klus geklaard! Geen last meer gehad van wespen!

Breda

Henri van der Meijden

Vlot kunnen afspreken. Netjes, vakkundig opgelost. Vriendelijke en deskundige bestrijder

Sleeuwijk

Miriam

Tevreden

Valkenburg

Milou Pasman

Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Meneer zou gister al komen maar heeft niks van zich laten horen terwijl ik heel de dag gewacht heb. Uiteindelijk stond hij de volgende dag ineens voor mijn deur en belde hij mij wakker. Oke fijn dat hij toch nog is gekomen dacht ik. Maar het was alles behalve een fijne ervaring!

De man deed zeer denigrerend en zei dat het ongedierte probleem tussen mijn oren zit. De man had een zeer nare toon en instelling. Hij wilde ook niet luisteren naar wat ik te vertellen had. Schreeuwde steeds door mijn verhaal heen. Hij heeft letterlijk 5 minuten 3x geschenen met zijn zaklamp en is toen vertrokken. De helft van deze 5 minuten heeft hij staan bellen met zijn collega over dat feit dat ze vroeg klaar wilde zijn om van het mooie weer te genieten. En over privézaken van klanten over de luidspreker. Zo onprofessioneel. Ik moest wel 100,- euro afrekenen. Grote stappen snel thuis, makkelijk geld verdienen zo!

De Lier

Amarena Karahan

Vandaag kwam Roeland langs voor ons wespen probleem.
Was er keurig binnen de afgesproken tijd. Is Ontzettend vriendelijk, goede uitleg en ging nauwkeurig te werk.
Zeer tevreden !

Hellevoetsluis

Van Os

Super snelle actie, dezelfde dag nog geholpen

Oostvoorne