Rudolf

Snelle reactie en professionele werkwijze. Vriendelijke medewerker die binnen een paar minuten het wespennest heeft ingespoten. We kregen nog wat aanvullende praktische tips mee.

Mechelen

Senden

Snel en professioneel geholpen. Zeer tevreden

Landgraaf

Vervoort

Snelle afspraak, 10 min. werk en geen wespen meer! Heel blij!

Zevenbergen

Geraets

Snel en goed geholpen👍🏻

Kerkrade

karin

Mail gestuurd werd al 4 dagen niet op gereageerd.
toen gebeld er werd mij meerdere keren beloofd dat ze terug zouden bellen, maar niks hoor.
Het probleem zou pas opgelost worden op z'n...
Mail gestuurd werd al 4 dagen niet op gereageerd.
Het probleem zou pas opgelost worden op z'n vroegst 1@ 2 weken later dan zouden ze een keer langskomen.
Er werd mij steeds gezegt dat ze het erg druk hadden maar na meerdere contact pogingen van mijn kant uit ben ik er maar mee opgehouden want mijn probleem is dus niks mee gedaan.
Voor mij dus absoluut geen betrouwbaar bedrijf.

oldenzaal

Olaf van Boven

Dit was echt professioneel. Werd snel geholpen en zijn van de wespen af. Perfect. Vriendelijke man.

Magnoliaplein Arnhem

F Van Rossum

We hadden last van twee wespen nesten , 1 in het kanaal van afzuigkap en 1 in het voor portiek, in het afzuigkap kanaal zat het helemaal vol , heb het na de behandeling 2 dagen later leeggehaald... We hadden last van twee wespen nesten , 1 in het kanaal van afzuigkap en 1 in het voor portiek, in het afzuigkap kanaal zat het helemaal vol , heb het na de behandeling 2 dagen later leeggehaald alles eruit kunnen krijgen , perfect opgelost jullie we zijn blij dat we gebeld hebben hadden dit zelf nooit op kunnen lossen .

Gr Fam van Rossum

Numansdorp

Simone

Waren er super snel, goed geïnformeerd en luisterden erg goed naar het probleem. Ze hebben het goed opgelost!

Lepelstraat

Althoff

Heel vriendelijk en goede service.

Kerkrade

Ron