Mar

Super tevreden! Je word serieus genomen en snel opgelost, ben van alle beestjes af! Top werk!!

Diemen

Monique

Heel goed gehiolpen en het resultaat is waar ik op had gehoopt. Klantvriendelijk en zeker aan te bevelen!

Jeroen

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de daadwerkelijke debugging. Pascal en zijn collega gingen zeer grondig te werk, met zeer veel respect voor hun... Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de daadwerkelijke debugging. Pascal en zijn collega gingen zeer grondig te werk, met zeer veel respect voor hun omgeving en de spullen die ze aantroffen. Pascal is erg toegankelijk en uit alles blijkt dat hij en zijn collega vaklui zijn die niets anders willen dan goed werk leveren. Prijs/kwaliteit kan ik later pas wat over zeggen.
Zonder twijfel zou ik dit team aanbevelen

Rowan

Super advies

Vlaardingen

Kyra

Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en... Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en sindsdien (twee weken later) geen last meer gehad. Ik vond Pascal prettig in de omgang, vriendelijk en hij heeft er duidelijk verstand van. Hij is goed bereikbaar en komt zijn afspraken na. Ik raad hem zeker aan!

Geana

Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan... Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan vrienden en familie aanbevelen.

Rotterdam

Patricia

Probleem werd super snel behandeld. Vriendelijke man en hebben nergens last meer van! Echte aanrader!

Schiedam

Ik ben zeer tevreden over Pascal. Zeer deskundige afhandeling, advies en 100% tevreden over het eindresultaat. Echt een topbedrijf met echte en goudeerlijke vakmannen. Ga zo door want dit kom je... Ik ben zeer tevreden over Pascal. Zeer deskundige afhandeling, advies en 100% tevreden over het eindresultaat. Echt een topbedrijf met echte en goudeerlijke vakmannen. Ga zo door want dit kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen!

Rylana

Erg snel en goed geholpen door Pascal, nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en uit te leggen wat de mogelijkheden waren. Nog steeds erg blij met zijn hulp. Nu gelukkig beestjes vrij.

Lena

Nadat wij in ons monumentale pand houtworm hadden geconstateerd, hebben we contact gehad met Pascal van ongediertemeldpunt. Na het eerste contact is alles perfect verlopen. Heldere en duidelijke... Nadat wij in ons monumentale pand houtworm hadden geconstateerd, hebben we contact gehad met Pascal van ongediertemeldpunt. Na het eerste contact is alles perfect verlopen. Heldere en duidelijke communicatie. Kortom een aanrader.

Amsterdam