Loes

Ik ben oprecht geweldig geholpen door de vakman die mij uit de brand kwam helpen naar aanleiding van een duivennest en vogelmijt wat daardoor mijn badkamer binnen kwam geslopen. Op het moment dat ik ietwat overstuur belde werd ik van goed advies voorzien en daarnaast gerustgesteld. De vakman zorgde ervoor dat hij zo snel mogelijk tijd maakte om langs te komen. Hij was keurig bereikbaar en optijd op de afgesproken tijd. Op het moment dat hij mijn woning inspecteerde bleek dat hij tijdens het telefonische gesprek de zaak goed had ingeschat en dat het daadwerkelijk vogelmijt betrof. Hij heeft als een echte vakman het nest verwijderd, de mijt bestreden en de plek waar de duiven naar binnen kwamen heel netjes en goed duif-proof gemaakt. Tijdens de inzet kwam hij met slimme oplossingen en had alles bij zich wat hij nodig had. Geen inspanning was teveel. Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb gekregen en de manier waarop het verlopen is. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar in dit geval vind ik echt dat deze vakman er een verdient!

Ik had last van

duiven