Peter Kraayeveld

Aardige nette jongeman, legt de situatie uit en geeft duidelijk aan wat hij gaat doen en laat weten dat hij terugkomt wanneer het niet geholpen heeft. Top

Assen

Van Der Velden

De wespenbestrijder was in een mum van tijd klaar met inspuiten van een paar openingen bij de dakgoot van de garage. Ik moest 95 euro betalen. De wespen vliegen nog rond in een slaapkamer. Een hoog... De wespenbestrijder was in een mum van tijd klaar met inspuiten van een paar openingen bij de dakgoot van de garage. Ik moest 95 euro betalen. De wespen vliegen nog rond in een slaapkamer. Een hoog bedrag voor weinig werk en het is nog de vraag of het afdoende is. Er was geen ladder nodig hij kon er makkelijk bij.

Nieuwkoop

Hennie Homan

Plezierige afhandeling en goed vakmanschap

Voorburg

Sandra

Gesproken met Elroy voor telefonisch advies. Hij vraagt goed door en geeft eerlijk advies, ondanks dat dit hem dat geen opdracht oplevert.

Beestjes kwijt.nl

Heb last van houtworm/boktor in mijn houten tuinbank/tafel. Heel kortaf door de telefoon, moest rekening houden met 300 euro.....zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Waardeloos !

Nieuw Vennep

Natasja

In tegenstelling tot hun wat grotere concurrent pakken zij de bron aan: zorgdragen dat de muizen niet het huis in kunnen komen! Alle gaten en kieren zijn gedicht en ja hoor: eindelijk zijn we van de... In tegenstelling tot hun wat grotere concurrent pakken zij de bron aan: zorgdragen dat de muizen niet het huis in kunnen komen! Alle gaten en kieren zijn gedicht en ja hoor: eindelijk zijn we van de muizen af! Wat een opluchting. Heel deskundig geholpen met een duurzame oplossing (in tegenstelling tot het alleen maar plaatsen van gif)

Sylvia

Elroy heeft mij zo goed meegedacht voor een vervolg-oplossing. Mocht het ooit nodig zijn, dan bel ik hem meteen. Deze inspectie was geheel kosteloos! Ik was totaal verrast.

Janhein tempelman

Heel goed vakkundig geholpen. Fijne vaklui. Plezierig contact.

Rotterdam

Vivian

Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan... Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan bleek te komen. Niet alleen werd de bestrijding kosteloos nog een keer uitgevoerd maar ook kon ik tussendoor zelfs in de avonduren of het weekend altijd terecht met mijn vragen. Elroy geeft heel kundig en eerlijk advies en zal je absoluut niet iets aanpraten wat niet nodig is. Kevin voert de behandeling heel grondig uit. Allebei ook heel prettig in de omgang en nemen alle tijd voor je. Absolute aanrader bij bedwantsen of ander ongedierte.

Pim

We zijn echt super goed, vakkundig en snel geholpen door Elroy en Patricia. Prijs/kwaliteit is ook super. We bevelen dit bedrijf daarom ook echt bij iedereen aan!

Rijswijk