Loes

Ik ben oprecht geweldig geholpen door de vakman die mij uit de brand kwam helpen naar aanleiding van een duivennest en vogelmijt wat daardoor mijn badkamer binnen kwam geslopen. Op het moment dat ik... Ik ben oprecht geweldig geholpen door de vakman die mij uit de brand kwam helpen naar aanleiding van een duivennest en vogelmijt wat daardoor mijn badkamer binnen kwam geslopen. Op het moment dat ik ietwat overstuur belde werd ik van goed advies voorzien en daarnaast gerustgesteld. De vakman zorgde ervoor dat hij zo snel mogelijk tijd maakte om langs te komen. Hij was keurig bereikbaar en optijd op de afgesproken tijd. Op het moment dat hij mijn woning inspecteerde bleek dat hij tijdens het telefonische gesprek de zaak goed had ingeschat en dat het daadwerkelijk vogelmijt betrof. Hij heeft als een echte vakman het nest verwijderd, de mijt bestreden en de plek waar de duiven naar binnen kwamen heel netjes en goed duif-proof gemaakt. Tijdens de inzet kwam hij met slimme oplossingen en had alles bij zich wat hij nodig had. Geen inspanning was teveel. Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb gekregen en de manier waarop het verlopen is. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar in dit geval vind ik echt dat deze vakman er een verdient!

Rotterdam

Timothy

Gevalletje van paniek, want mogelijk een zwam in huis. Gelukkig niet het geval. Duidelijke communicatie en snelle reactiesnelheid.

Nieuw Beijerland

Jeroen

We bleken na de 1e bestrijdingsronde nog een bedwants te hebben rondlopen. Direct contact opgenomen met Pascal die vanuit de garantie binnen 48 een 2e bestrijding heeft uitgevoerd. Niets dan lof... We bleken na de 1e bestrijdingsronde nog een bedwants te hebben rondlopen. Direct contact opgenomen met Pascal die vanuit de garantie binnen 48 een 2e bestrijding heeft uitgevoerd. Niets dan lof over de aanpak van Pascal en zijn collega: zorgvuldig, grondig en professioneel! Kennis van zaken en ook nog eens voortreffelijke service.

Sytske

Bloemendaal

Huda

Goudeerlijk, zeker een aanrader bestrijder Pascal. Uitgebreide inspectie en goed advies over wat er precies aan de hand was. Geen kosten doorgerekend gekregen voor de inspectie. Dat er nog dat soort... Goudeerlijk, zeker een aanrader bestrijder Pascal. Uitgebreide inspectie en goed advies over wat er precies aan de hand was. Geen kosten doorgerekend gekregen voor de inspectie. Dat er nog dat soort eerlijke mensen bestaan. Top, top, top.

Schiedam

Mar

Super tevreden! Je word serieus genomen en snel opgelost, ben van alle beestjes af! Top werk!!

Diemen

Monique

Heel goed gehiolpen en het resultaat is waar ik op had gehoopt. Klantvriendelijk en zeker aan te bevelen!

Jeroen

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de daadwerkelijke debugging. Pascal en zijn collega gingen zeer grondig te werk, met zeer veel respect voor hun... Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Vanaf het eerste telefonische contact t/m de daadwerkelijke debugging. Pascal en zijn collega gingen zeer grondig te werk, met zeer veel respect voor hun omgeving en de spullen die ze aantroffen. Pascal is erg toegankelijk en uit alles blijkt dat hij en zijn collega vaklui zijn die niets anders willen dan goed werk leveren. Prijs/kwaliteit kan ik later pas wat over zeggen.
Zonder twijfel zou ik dit team aanbevelen

Rowan

Super advies

Vlaardingen

Kyra

Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en... Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en sindsdien (twee weken later) geen last meer gehad. Ik vond Pascal prettig in de omgang, vriendelijk en hij heeft er duidelijk verstand van. Hij is goed bereikbaar en komt zijn afspraken na. Ik raad hem zeker aan!