B.

Beste lezer,

Beste lezer,

Een week geleden hebben we in huis een nieuwe eikenhoutenvloer aangelegd, waarna we kevers constateerden. In paniek opgezocht welke dieren het waren en kwamen uit op houtkevers. In eerste instantie spullen gekocht om zelf met gif de houtkevers te bestrijden maar na meermaals op internet te hebben gelezen dat dit specialistisch werk is besloten een expert raad te plegen. Op die manier bij Elroy uitgekomen (ongediertemeldpunt).

Elroy maakte direct tijd voor een uitgebreide telefonisch consult en kwam op de korte termijn langs. Na een uitgebreide gratis inspectie, constateerde Elroy dat de kever niet uit de vloer kon komen door het ontbreken van gaten en zaagsel. Na verder onderzoek vond Elroy een zak met konijnen- en kattenvoer die vol zat met aangevreten korrels en waaronder veel kevers zaten.

Vanuit zijn expertise wist Elroy de locatie te bepalen, het soort kever en dit alles in een open en vriendelijke communicatie. Daarnaast gaf Elroy tips hoe het verder te behandelen, en dit allemaal gratis.

Ik kan iedereen die last heeft van ongedierte Elroy van harte aanbevelen. Elroy heeft verstand van zaken, is vakbkewaam, vriendelijk en heeft een prettige manier van communiceren.

Heb je ongedierte, aarzel dan niet en neem contact met hem op!

Zwanenburg

Iris

Snelle service en ze denken echt met je mee!

Amstelveen

Paul

Fijn geholpen door een Keurige jongen Kevin genaamd

Nieuw vennep

D

We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik... We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik beantwoord. Helemaal gerustgesteld kon ik woensdagavond weer lekker slapen! En geen wesp meer gezien! Het is een beetje duur, maar is het geld zeker waard! ?üëç?üèª

Rijswijk

E.

Uitstekende service. Vakkundig, vriendelijk, geduldig en zeer grondig!

R

Super samengewerkt. Duidelijke uitleg van de werkwijze. Factuurbedrag was lager dan de offerte. Gewoon een eerlijk bedrijf.

Ivo

Pascal kwam kosteloos langs voor een vrijblijvende inspectie. Er bleek last te zijn van een huiszwam, na duidelijke uitleg is de zwam snel en goed behandeld en is ons probleem opgelost.

Amsterdam

Vincent

Begin juli kwam ik terug van vakantie en na ÈÈn nachtje slapen in mijn eigen bed, zat ik onder de vele bedwantsbeten. Ik heb vervolgens meteen intensief het internet afgestruind op zoek naar... Begin juli kwam ik terug van vakantie en na ÈÈn nachtje slapen in mijn eigen bed, zat ik onder de vele bedwantsbeten. Ik heb vervolgens meteen intensief het internet afgestruind op zoek naar informatie en bestrijdingstips. Wat je tegenkomt zijn een heleboel horrorverhalen en bij mij sloeg de paniek goed toe. Vooral de onzekerheid of ik bedwantsen had meegenomen of 'enkel' op vakantie was gebeten, creÎerde een hoop stress.

Ik heb planmatig wel meer dan 10 Nederlandse bestrijdingsdiensten (meerdere malen) gebeld. Daar waar de meeste bedrijven weinig betrokken en weinig deskundig overkwamen, maar vooral gretig om meteen een dure bestrijding aan te bieden, maakte Pascal van Ongediertemeldpunt direct een zeer vriendelijke, betrouwbare en ervaren indruk. Hij is de enige geweest die mij adviseerde om eerst het huis praktisch in te richten op zoek naar nieuwe sporen en de kalmte proberen te bewaren in plaats van direct over te gaan tot een bestrijding die bij welk bedrijf dan ook al snel vrij kostbaar kan worden. Ik heb hem diverse keren in (lichte) paniek opgebeld en keer op keer stond hij mij zeer geduldig, kosteloos en lang te woord om alle mogelijke situaties en opties door te nemen.

Nu, inmiddels drie maanden later, kan ik toch wel concluderen dat ik gelukkig geen bedwantsen heb meegenomen en mijn paniek ongegrond was. Ik ben Ongediertemeldpunt enorm dankbaar voor het beste advies dat zij mij hebben gegeven!

Martina

Zeer tevreden over de ervaren medewerkers. De service is top! Ik had een probleem met motmuggen.

Nootdorp

Bram

Het ging bij mij om de bestrijding van muggen en de larven daarvan, geen motmuggen. Wij hebben veel grondwater in de kruipruimte. Al jaren iedere zomer last van heel veel muggen in huis. Dit jaar... Het ging bij mij om de bestrijding van muggen en de larven daarvan, geen motmuggen. Wij hebben veel grondwater in de kruipruimte. Al jaren iedere zomer last van heel veel muggen in huis. Dit jaar werd het te gek.
De behandeling is bijzonder effectief geweest. Na weken van continue muggenjacht in huis, is het nu vrijwel helemaal mugloos. De heel enkele mug die nog verschijnt, had zich waarschijnlijk al voor de bestrijding in de ruimte onder de keukenkastjes verstopt Nog even kijken hoe het de komende dagen gaat, maar als het goed gegaan is, komen de larven ook niet meer uit.
Geweldig werk, Pascal !

Pijnacker