Geana

Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan... Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan vrienden en familie aanbevelen.

Rotterdam

Patricia

Probleem werd super snel behandeld. Vriendelijke man en hebben nergens last meer van! Echte aanrader!

Schiedam

Ik ben zeer tevreden over Pascal. Zeer deskundige afhandeling, advies en 100% tevreden over het eindresultaat. Echt een topbedrijf met echte en goudeerlijke vakmannen. Ga zo door want dit kom je... Ik ben zeer tevreden over Pascal. Zeer deskundige afhandeling, advies en 100% tevreden over het eindresultaat. Echt een topbedrijf met echte en goudeerlijke vakmannen. Ga zo door want dit kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen!

Rylana

Erg snel en goed geholpen door Pascal, nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en uit te leggen wat de mogelijkheden waren. Nog steeds erg blij met zijn hulp. Nu gelukkig beestjes vrij.

Den Haag

Lena

Nadat wij in ons monumentale pand houtworm hadden geconstateerd, hebben we contact gehad met Pascal van ongediertemeldpunt. Na het eerste contact is alles perfect verlopen. Heldere en duidelijke... Nadat wij in ons monumentale pand houtworm hadden geconstateerd, hebben we contact gehad met Pascal van ongediertemeldpunt. Na het eerste contact is alles perfect verlopen. Heldere en duidelijke communicatie. Kortom een aanrader.

Jessica

Wij hebben 3 katten in huis en die kwamen sinds een week bij ons in de slaapkamer opeens vond ik een soort kleine droge rijstkorrels in bed, ik vond het vreemd haalde ze weg en deed ze in een potje,... Wij hebben 3 katten in huis en die kwamen sinds een week bij ons in de slaapkamer opeens vond ik een soort kleine droge rijstkorrels in bed, ik vond het vreemd haalde ze weg en deed ze in een potje, de volgende dag kwam ik ze wederom in bed tegen, een beetje vreemd natuurlijk dus ik schoof ze in het potje zonder ze aan te raken (zo vies) en in het potje bewogen 2 van de rijstkorrels en leken deze ineens meer op vermicelli. Toen was het hek van de dam en ben ik op zoek gegaan naar een expert en kwam terecht bij beestjes kwijt en werd door Pascal geholpen, hij wilde mij direct helpen en kwam thuis kijken, hij nam het potje met rijstkorrels mee om deze onder een microscoop te bekijken. Waarna hij contact met mij opnam en dacht aan wormen afkomstig van de katten. Met de ingezoomd foto's van deze expert zijn we vervolgens naar de dierenarts gegaan 99% match op lintworm. Bedankt Pascal, wij weten eindelijk wat er loos is en kunnen hierop handelen.

Den Haag

Pascal kwam na onze melding meteen dezelfde middag langs. Neemt alle tijd vooor je, beantwoord al je vragen en neemt de de tijd voor de bestrijding met de nodige uitleg met betrekking tot... Pascal kwam na onze melding meteen dezelfde middag langs. Neemt alle tijd vooor je, beantwoord al je vragen en neemt de de tijd voor de bestrijding met de nodige uitleg met betrekking tot rattenoverleg. Laat een telefoonnummer achter voor eventuele nazorg en vragen. Op een bericht van ons met een vraag werd vrijwel meteen gereageerd.prettig mens in de omgang met verstand van zaken die de tijd voor je neemt. Wij zijn zeer tevreden over Pascal

Tom

Helaas kreeg ik bedwantsen in mijn huis: een nachtmerrie! Verschillende ongediertebestrijders geprobeerd, maar ik raakte ze maar niet kwijt.

Gelukkig kwam ik bij Ongediertemeldpunt...

Gelukkig kwam ik bij Ongediertemeldpunt terecht. Zij zijn zo vakkundig en grondig te werk gegaan dat ik eindelijk van die krengen af ben! De communicatie was top, er werd snel gehandeld en doelgericht werden problemen opgelost.

Dus heb je last van bewantsen? Ik had Ongediertemeldpunt zeker aanraden!

Hannah

Als je last hebt van een wespennest aan huis (bij ons in de muur) aarzel niet en bel Pascal.
Voor mij een ware held. Bestrijdt wespen op een veilige manier, met kennis van zaken en heeft begrip voor de stress die zoiets kan opleveren. Echt perfect.

Delft

Amber

Pascal van Ongediertemeldpunt belde mij 's ochtends vroeg terug en gaf mij advies over het ongedierte. Het was een zeer prettige samenwerking en ik beveel deze service zeker aan. Ga zo door!