Jos

Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te... Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te zien. Geweldig. Er zijn ongetwijfeld een hoop bedrijven die aangeven dat je een groot probleem hebt om maar omzet te maken. Wij gaan Elroy / OFS zeker bellen als we weer iets hebben of zouden we aanraden bij anderen.

Pijnacker

Roxanne Post

Super goed geholpen! Ze wisten waar ze het over hadden, namen de tijd voor je probleem en waren super aardig.

AmsterdM

Sophia

Elroy is erg deskundig, professioneel en goed. Zeer mee geholpen!

Amsterdam

familie van der winden

Kevin is: aardig, begripvol, geduldig, vakkundig, geruststellend en kan alles heel goed uitleggen

den haag

Eveliene

Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Ik belde i.v.m. wespen op zolder en jullie komen niet, omdat ik niet precies weet waar het zit.
Maar nogmaals: op de site...
Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Maar nogmaals: op de site staat duidelijk dat jullie ook nesten opsporen
En ik ben thuis, dus ik zou t moeten weten, werd er tijdens het telefoon gesprek gezegd.
Mevrouw, ik zit toch niet op t dak????
Ook blijken jullie geen ladder te hebben, die moet ik zelf regelen (en die heb ik dus ook niet).

Dus nee, ik heb werkelijk helemaal niets aan jullie en zal jullie ook niet aanraden

HOOFDDORP

Veronique

Ik ben echt ontzettend tevreden. Mijn muizenplaag is binnen ÈÈn bezoek verholpen! Echt een 10 waard voor mij. Ik zal iedereen Ongediertemeldpunt, Elroy Kerklaan aanraden.

Den Haag

k

Vriendelijke, meedenkende betrouwbare vakmannen. bergen kennis brengt ze op creatieve manieren van het verlossen van onze ratten. onbetaalbaar en zeker aan te raden voor een ieder met dergelijke... Vriendelijke, meedenkende betrouwbare vakmannen. bergen kennis brengt ze op creatieve manieren van het verlossen van onze ratten. onbetaalbaar en zeker aan te raden voor een ieder met dergelijke problemen in huis

haarlem

Nuran

Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last... Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last van de muizen. Kevin vertelde ons dat wij ze altijd kunnen bellen als we weer last van van de muizen hebben. Bedankt Kevin

Hoogvliet

Paul

Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze... Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze ook meteen een dode rat uit de kruipruimte verwijderd.
Alle balken zijn nu ingesmeerd tegen houtworm.

Rotterdam

I.

Erg blij met- en dankbaar voor de adviezen van (en beantwoording van vele vragen door) de super vakkundige, super-inlevende, super geduldige heer Kerklaan.

Amsterdam