Frenken

Supersnelle service

Vlodrop

F. van Alen

Verbazingwekkend lees ik enkele en alleen zogenaamde 'lovende' recensies van het bedrijf: De Veluwse Ongediertebestrijding B.V. uit 't Harde. Mijn ervaring is helaas absoluut niet zo, de rekening... Verbazingwekkend lees ik enkele en alleen zogenaamde 'lovende' recensies van het bedrijf: De Veluwse Ongediertebestrijding B.V. uit 't Harde. Mijn ervaring is helaas absoluut niet zo, de rekening die wij gepresenteerd kregen van een kortstondig bezoek was maar liefst €230,- Er zijn een 7-tal rattenvallen geplaatst, recent daarvoor had ik een identieke rattenval gekocht bij de lokale Welkoop ... voel me eigenlijk nogal besodemieterd ! Qua communicatie niet minder, navraag levert het standaard antwoord op ... dit zijn nu eenmaal onze tarieven. Ik heb inderdaad verzuimd dit van te voren te checken & dubbel te checken. De op de website geplaatst opmerking 'er worden geen voorrijkosten gerekend' klopt -> dit zit versleuteld in het eerste 20' minuten tarief = €99,- (!)

Ik ben zeer ontevreden over zowel de service alsmede de rekening van De Veluwse Ongediertebestrijding B.V. 't Harde.

Zutphen

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste F. van Alen, Vervelend om te horen dat de service niet naar tevredenheid is geweest. Er is meerdere malen contact geweest over het probleem. Uiteindelijk zijn de rattenklemmen opgehaald... Beste F. van Alen, Vervelend om te horen dat de service niet naar tevredenheid is geweest. Er is meerdere malen contact geweest over het probleem. Uiteindelijk zijn de rattenklemmen opgehaald door VOB ongediertebestrijding en is er een compromis gesloten over de prijs. Wij vertrouwen er dan ook op dat het probleem zo netjes is opgelost. Groet, Team Beestjes Kwijt

Erika van Esveld

Prima service en kennis van zaken Blij dat ik verlost ben van de hoornaars

Grubbenvorst

Juul Schuurmans

Super fijn geholpen, en de muizen zijn weg , hopelijk blijft het zo.

America

Van Alen

De kosten voor het plaatsen van enkele rattevallen, totaal volgens factuur 23 minuten declaratie ... kost mij €230,-- !

Navraag: geen fatsoenlijke communicatie mogelijk, geen...

Navraag: geen fatsoenlijke communicatie mogelijk, geen aansluiting beroepsvereniging ... link klachten afhandeling op de ene website niet aanwezig op andere website RUN ERROR 404

Zegt eigenlijk al genoeg ... !

LET OP: bedrijf opereert onder meerdere websites / verschillende namen !

Oost Nederland

Jac

Telefonisch afspraak gemaakt. Omdat de plek waar de wespen bestreden moesten worden vanaf de straat bereikbaar is was het geen probleem dat ik niet thuis was. Bij thuiskomst waren de wespen... Telefonisch afspraak gemaakt. Omdat de plek waar de wespen bestreden moesten worden vanaf de straat bereikbaar is was het geen probleem dat ik niet thuis was. Bij thuiskomst waren de wespen verdwenen. Prettige en goede service.

Koningsbosch

Geert

Super! Gisteravond een wespennest ontdekt, in het ventilatierooster bij onze woonkamer. Gezien de situatie (twee kleine kinderen en de locatie van het nest) kwam AVLO meteen vanmorgen. Topservice... Super! Gisteravond een wespennest ontdekt, in het ventilatierooster bij onze woonkamer. Gezien de situatie (twee kleine kinderen en de locatie van het nest) kwam AVLO meteen vanmorgen. Topservice dus. Wespennest meteen behandeld dus we gaan weer rustig het weekend in.

Zeist

Baars

Vakkundig bedrijf.

Grubbenvorst

W Snijders

Vakkundige wespenbestrijding, duidelijke uitleg van toegepaste methode en gevolgen

Sittard

Kuijpers

Een uur na telefonisch contact te hebben gehad, stond de bestrijder op de stoep. Na 1x bestrijden geen wespen meer gezien.

Someren