1971 beoordelingen

1971 Reviews

Margreet

De wespen zijn weg, na 2 keer een bezoek, maar de prijs van € 99,95 vind ik wel erg hoog.

Lievelde

Borst

Snelle en zeer effectieve behandeling, na één bezoekje waren wij van de beestjes af.

Franeker

A.S. Dursun

Vriendelijke bestrijder die proffesioneel te werk is gegaan.

Venlo

Angelique klomp

Gebeld na een wespen nest in mijn tuin. Eerst zo dom om het zelf te proberen, das geen aanrader! Kreeg meteen bericht dat ik terug gebeld zou worden en dat gebeurde binnen een uur. Situatie... Gebeld na een wespen nest in mijn tuin. Eerst zo dom om het zelf te proberen, das geen aanrader! Kreeg meteen bericht dat ik terug gebeld zou worden en dat gebeurde binnen een uur. Situatie uitgelegd, hij kon de volgende dag al komen. Keurig op het afgesproken tijdsbestek aanwezig. Hij gaf aan dat het wel even kon duren maar binnen 2 uur waren ze allemaal weg en kan ik rustig mijn bbq houden. Fijn dat er garantie zit op het weg halen. Prettig persoon.

Houten

P Rochat

Vriendelijke behandeling en snel, keurig afspraken nagekomen.
Het was een heel groot nest moeilijk garantie te geven bij eerste bestrijding, maar contact opnemen voor herhaling.
Maar alles...
Vriendelijke behandeling en snel, keurig afspraken nagekomen.
Maar alles sterft langzaam uit.
Zeer goed eindresultaat, Dank aan Vennink Bedrijfshygiene

Giessen

Daniel dompeling

Super goed en snel geregeld

Leeuwarden

Fam. van Polanen

Snel, vriendelijk en vakbekwaam.

Sint Annaparochie

Guido Wuner

Amo goed bereikbaar, zelfs in het weekend en een afspraak op korte termijn kon meteen ingepland worden. Kundige, goede uitleg en oplossingsgerichte goede bestrijding.

Breda

Elise

Snelle reactie, vriendelijke behandeling en in één keer alle wespen verdelgd.

Houten

jellema

Helaas duurde het een paar dagen voordat ze konden komen, vast druk Op de dag zelf netjes gebeld dat ze iets later kwamen. Wespen behandeld en geen wesp meer gezien! Nog 14 dagen garantie!!

Dokkum