Irene

Gisteren via de site een verzoek gedaan, ik werd dezelfde dag gebeld en vandaag is er iemand langs geweest. Gaf veel uitleg, is beleefd professioneel en vriendelijk. Snelle service voor een goede... Gisteren via de site een verzoek gedaan, ik werd dezelfde dag gebeld en vandaag is er iemand langs geweest. Gaf veel uitleg, is beleefd professioneel en vriendelijk. Snelle service voor een goede prijs!

Woerden

Michael

Super goede ervaring; is nu voor de tweede keer hier geweest, een paar maanden na de eerste keer. Net zoals de eerste keer duidelijk in wat hij deed en waarom. Onze 2 kinderen liepen rond, waar hij... Super goede ervaring; is nu voor de tweede keer hier geweest, een paar maanden na de eerste keer. Net zoals de eerste keer duidelijk in wat hij deed en waarom. Onze 2 kinderen liepen rond, waar hij perfect rekening mee hield en ze kregen zelfs een cadeau. Dus voor hen was de ervaring zeker top.

OOSTZAAN

Laura L/S

Aardige hulp. Afspraak is afspraak dat is fijn! Ik kreeg al gelijk vertrouwen in het bedrijf.

Purmerend

T

Gert-Jan was a really nice guy and he solved the problem in minutes! He also gave some good pointers over how to avoid such problems in the future! If a problem will occur again we will definitely... Gert-Jan was a really nice guy and he solved the problem in minutes! He also gave some good pointers over how to avoid such problems in the future! If a problem will occur again we will definitely call him.

T

Vriendelijk, Geeft veel informatie over het probleem, is bereid om opnieuw langs te komen mochten de problemen aanhouden. All in all top service!

T

Gert-Jan was hartstikke vriendelijk en heeft het probleem goed aangepakt. Verder gaf hij ons nog tips over hoe we het in het vervolg moeten aanpakken en dat we hem altijd kunnen belllen als er iets... Gert-Jan was hartstikke vriendelijk en heeft het probleem goed aangepakt. Verder gaf hij ons nog tips over hoe we het in het vervolg moeten aanpakken en dat we hem altijd kunnen belllen als er iets is! :)

I

Binnen een uur na het bellen stond Gert-Jan er

Haarlem

e

Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost. Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost.
Veel bedrijven vragen een veel hoger bedrag en komen daarvoor 3x terug maar waarschijnlijk is het nu in 1x klaar en al zou ik hem nog 1x moeten betalen ben ik nog steeds voordeliger uit..

aalst

Mohamed

Was heel snel en professioneel geholpen. Top!

Purmerend

Shirley

De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er... De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er kwam een aardige, klantvriendelijke en duidelijke werknemer langs. Ik ben zeer tevreden over de service.

Vleuten