Wesley

Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de... Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de wespen verwijderd, nog wat uitleg en toelichting gegeven. Een week later heb ik het nest verwijderd en ik heb geen last meer gehad. Goede service en aardige, vakkundige bestrijder.

Utrecht

Emilie

Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de... Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de bestrijding zelf was in een paar uurtjes gepiept. Deze stoombehandeling bleek zeer effectief. We hebben daarna, inmiddels bijna 2 maanden later, geen bedwants meer gezien!

Velsen

Anne-Marie

Ik ben zeer tevreden:
- Kon snel een afspraak maken.
- Zeer vriendelijke meneer
- Hele duidelijke uitleg.
- Nam alle tijd.
Ik beveel beestjes kwijt zeker aan.

Boskoop

L

Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En... Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En neemt de tijd.

Westzaan

Hein

Deskundig en zeer klantgericht!

Westzaan

Gerard

Perfect in alle opzichten!

Oostzaan

C

Ä90,- betaald en na 2 weken zie ik gewoon de muis in de kamer lopen. Volgens mij zijn de korrels niet lekker.

Alphen aan den Rijn

Merel

Eerlijk vakmanschap

Bloemendaal

N

Ze kwamen erg snel langs, superfijn. Geven aan dat 1 maal langskomen voldoende is. Vorige bedrijven kwamen 2 keer en kostten veel meer. Nu nog afwachten of de muizen echt wegblijven maar heb er alle... Ze kwamen erg snel langs, superfijn. Geven aan dat 1 maal langskomen voldoende is. Vorige bedrijven kwamen 2 keer en kostten veel meer. Nu nog afwachten of de muizen echt wegblijven maar heb er alle vertrouwen in.

Oostzaan

E.

Bedrijf was dezelfde dag beschikbaar. Zeer deskundig.

Zaandam