Baggerman

Goed bereikbaar. Komt snel langs en .... probleem opgelost!

Werkendam

Frank Rozeboom

Communicatie, afspraak, uitvoering was allemaal super. Of de Wepsen ook wegblijven weet ik nog niet, het duurt een paar dagen om het effect te kunnen zien.

Hendrik Ido Ambacht

M. de Lange

Had een goede voorbereiding gedaan. Ladder klaar. Snel geregeld. Na vier uur zag ik geen wesp meer in de buurt.

Oud-Alblas

Marc

Snelle professionele en klantgerichte service.

Bavel

Stefi

Was op tijd, vriendelijk en duidelijk

Danny Klerk

Goed, probleem werd snel en duidelijk verholpen. De wespen hadden geen kans.

Hendrik Ido Ambacht

J.C. Kooijmans

Ervaring uitstekend

Ridderkerk

S. Lanser

Snelle, vriendelijke service

Sliedrecht

Monique van Breemen

Super aangename communicatie, duidelijke uitleg, eerlijkheid betreft eindresultaat, ruimte voor bedenken, denken met de klant mee: kortom een bedrijf wat vertrouwen geeft!

Monique van Breemen

Eerste stap genomen / behandeling gestart om mollen hier te bestrijden ... dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn en daar zijn ze eerlijk over. Ik Heb alle lof over de klantvriendelijkheid van dit... Eerste stap genomen / behandeling gestart om mollen hier te bestrijden ... dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn en daar zijn ze eerlijk over. Ik Heb alle lof over de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.
PS: Na een week blijft ‘t rustig in de tuin. Vooralsnog geen nieuwe sporen meer aangetroffen van mollen.
Vandaag nog kontakt gehad met Amo.
Dit bedrijf weet wat klantenbinding is: ze communiceren aangenaam, ze zijn eerlijk over realiseren eindresultaat, denken met je mee, bieden ruimte om tot een besluit te komen, en komen hun afspraken ná!