Danny

Aller slechtste bedrijf wat er bestaat!! Super duur 135 euro betaald voor 5 minuten werk en het werd alleen maar erger!!! Als je dan opbelt zeggen ze ja dat is dan pech!! Oplichters!!!

Zoetermeer

Renout

Na een aantal bedrijven gebeld te hebben die pas over een aantal weken konden
Kwam ik bij Rene terecht.
Hij zou de zelfde dag nog proberen een gaatje te vinden.
Eind van de ochtend...
Na een aantal bedrijven gebeld te hebben die pas over een aantal weken konden
Kwam ik bij Rene terecht.
Hij zou de zelfde dag nog proberen een gaatje te vinden.
Eind van de ochtend was hij er en heeft probleem vakkundig verholpen.
Bedankt!

Nieuw Vennep

Rick Van der linden

Kevin van OFS was super kundig en pakte gelijk alle problemen aan!

Rotterdam

Nathalie

Faisal Jubi was langs gekomen en had binnen 10 min een potje gif gezet en mijn keuken kapot gemaakt en vertelde dat de muizen niet meer terug zullen komen. Ik was 130 euro kwijt voor deze grap.

Amsterdam

Svintha

Mijn moeder van in de 80 kreeg van verschillende ongediertebestrijdingsbedrijven het antwoord: het wordt kouder dus het wespennest sterft vanzelf uit.
Gelukkig dacht Gert daar anders over. Op...
Gelukkig dacht Gert daar anders over. Op zondag (!!) contact gehad, hij heeft duidelijk uitleg gegeven over wespennesten in het algemeen en wat zijn bedrijf eraan kan doen. Bedrag-zonder-verrassingen-achteraf afgesproken en heel fijn dat ik het betalingsverzoek kon krijgen ipv mijn moeder.
Martijn is langs geweest bij mijn moeder en heeft haar zelfs een baan aangeboden: ze had nl al zo’n 500 wespen een kopje kleiner gemaakt.
Kortom ik ben zeer dankbaar voor deze snelle, goede en betaalbare service door mannen met een goed gevoel voor humor.

Leusden

Arco

Ik heb zondag Hamza gebeld dat ik een mol in de tuin heb. Al jaren last van en nu was ik het beu om zelf ervan af te komen. Hij is dindagmiddag langs geweest en superwerk geleverd. nog geen 48 uur... Ik heb zondag Hamza gebeld dat ik een mol in de tuin heb. Al jaren last van en nu was ik het beu om zelf ervan af te komen. Hij is dindagmiddag langs geweest en superwerk geleverd. nog geen 48 uur later was de mol gevangen. Hij legt heel goed uit, en is echt klantgericht. Ik ben heel erg tevreden over het hele proces. Bedankt Hamza!

Steenbergen NB

Laura Veer

Van de week een contact formulier ingevuld, zouden dag later terug bellen.. tot op heden niks.. erg slechte zaak!!

Duiven

Hannie

We hadden een wespennest op een lastige plek. Het werd snel en vakkundig onschadelijk gemaakt.

Goudriaan

W.Brouwer

Vriendelijk aan de telefoon bij uitleg waar nest zat. Duidelijk in prijs en snelle service , binnen 24 uur. Tevens vriendelijke bestrijder.

Alkmaar

Natasja

Waren dezelfde dag nog ter plaatse en hebben het wespennest bestreden. Ook was de prijs vooraf bekent wat erg prettig was.

Est