Hofhuis

Prima afspraken

Enschede

Begin december heeft Ton van avl zowel bij mij thuis als bij mijn vaders seniorenflat vlooien bestreden. Dit voor de prijs van 450 euro. Dit moest ik contant afrekenen en zowel mijn vader als ik... Begin december heeft Ton van avl zowel bij mij thuis als bij mijn vaders seniorenflat vlooien bestreden. Dit voor de prijs van 450 euro. Dit moest ik contant afrekenen en zowel mijn vader als ik hebben geen bon/factuur ontvangen. De communicatie met Ton was verder goed. Vorige week heb ik gebeld omdat zowel bij mijn vader in huis als in mijn huis nog vlooien aanwezig zijn. En veel eitjes. Ik baalde, heb immers veel geld aan professionele bestrijding uit gegeven. Ton wilde wel komen, dan zouden we alleen het gif moeten betalen. 250 euro!!! Bestaat dat gif van goud? Ik ben enorm teleurgesteld! Deze week heb ik een ander bedrijf laten komen voor inspectie. Zij zagen op de plekken van mijn vloer dat er niet tussen de naden was gespoten, alleen op enkele plaatsen bij dr plint. Ook boven waren er geen sporen van gif. Daarnaast was het bedrijf verbaasd dat ik geen kasten heb moeten leeghalen omdat ook die kieren en naden behandeld moeten worden. Dit is niet in de huiskamer gebeurd en ook niet boven. Ik ben enorm teleurgesteld over de aanpak, het feit dat ik 450 euro heb betaald, geen bon heb gekregen, en geen enkele nazorg heb ontvangen of een na inspectie! Zeker niet als ik een review zie over garantie! En als ik dan op de site van avl zie staan dat je kunt pinnen, begrijp ik niet dat ik contant moest afrekenen en geen bon/factuur heb ontvangen.

De Meern

Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te... Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te zijn en omdat niet kon worden vastgesteld waar die zat of waar hij binnenkomt kreeg ik adviezen ter bestrijding, De afgesproken kosten hoefde ik niet eens te betalen, al zou hij volledig in zijn recht staan dit wel te doen. Mark is een vriendelijk, hartelijk, prettig mens om zaken mee te doen. Ik geef hem dan ook een vette 9+ (10 = perfectie en perfectie bestaat niet). Mocht het verjagen niet lukken dan bel ik hem nog een keer.

Dordrecht

Jos

Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te... Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te zien. Geweldig. Er zijn ongetwijfeld een hoop bedrijven die aangeven dat je een groot probleem hebt om maar omzet te maken. Wij gaan Elroy / OFS zeker bellen als we weer iets hebben of zouden we aanraden bij anderen.

Pijnacker

Rustige uitleg, professioneel, goed maatregelen, zeker aan te bevelen bij ongedierte.

Capelle a/d IJssel

Loes

Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis... Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis van zaken en net dat stapje extra wat je als klant een goed gevoel geeft.

Uithoorn

Aniek Peters

Erg vriendelijk en goed geholpen. Wespen zijn nu weg! Zelfs in het huis.

Susteren

Maas

Goede bereikbaarheid en informatie via website. Goed vakmanschap

Someren

Henriette

Snel contact, ben serieus genomen en ongediertebestrijder kon snel komen. Had na de behandeling nog last van beten, maar veel minder. Na bellen hierover is er dezelfde dag nog een... Snel contact, ben serieus genomen en ongediertebestrijder kon snel komen. Had na de behandeling nog last van beten, maar veel minder. Na bellen hierover is er dezelfde dag nog een ongediertebestrijder geweest. Daarna geen last meer.

Doetinchem

Boudewijn Lievegoed

Zeer professionele en vriendelijke service.

Voorschoten