2075 beoordelingen

Vrolijk

Snelle actie, goede uitleg

Papendrecht

Marlies Kohler

Prima snelle service, accurate aanpak en tot op heden (na een week) geen muizen meer.

Bergschenhoek

Mark

Netjes en snel geholpen

Helmond

B. Boven

Netjes en correcte benadering. Duidelijke uitleg. Snelle behandeling. Geheel tevreden

Scheemda

J.P. van Splunter

Bestrijder was ter zake kundig en heeft probleem in 2 bezoeken opgelost.
Klantvriendelijk.

Westmaas

Gertrud

Wir sind sehr zufrieden. Rene hat gut und schnell gearbeitet.

Nieuwe Tonge

Michael

Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden... Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden om Ongediertebestrijding uit te laten voeren, dan zou ik OBI aanbevevelen!

berghem

N.Attevelt

Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een... Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om de bestrijden uit te gaan voeren.
Op de dag van de uitvoering kwamen ze goed georganiseerd binnen na een korte uitleg zijn ze begonnen met de bestrijding.
Na de uitvoeren werden er nog foto’s overlegt van voor en na de behandeling en kregen nog een korte uitleg wat even niet en wel doen.
Wij hadden het contact met deze mannen als zeer plezierig ervaren en echte aanrader.
Vakkundig, ervaren , en adequaat dat zijn de 3 key worden voor dit bedrijf top.

Utrecht

Hennie

Prettige dame aan de telefoon en een leuke man die alles goed heeft uitgelegd wat er gedaan moest worden.

Veendam