1995 beoordelingen

1995 Reviews

Sjoerd Kroes

Binnen een dag kwam er iemand langs, duidelijke analyse van het probleem en uitleg en oplossing.

Diemen

stephan smits

Inspectie houtworm vloer, wilde niet de vloer onderdoor en ff snel kijken en met 75€ ervandoor gaan! Ik voelde me echt opgelicht!

Zuid-beijerland

B ten Hoopen

Aller slechtste ervaring ooit met een bedrijf. Geld kwijt, probleem niet opgelost. Na klacht, geen gehoor meer per email of per telefoon.

Neede

Kitty

We zijn heel goed geholpen door Amo. Ook al was echte bestrijding niet meer nodig. Na inspectie van het huis en een geruststellend gesprek konden we weer fijn wonen.

Oosterhout

P.Boross

Uistekende ervaren bestrijder. Werkte zeer netjes.

Oudenhoorn

Anna Jonker- van Vliet

Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en... Echt heel fijn hoe het is gedaan. Wij hebben muizenoverlast voor een zeer lange tijd. Andere bedrijven zijn langsgeweest maar hebben het niet kunnen oplossen. Ze gaan hier zeer grondig te werk en zijn niet te beroerd om even wat meubels etc. Naar voren te trekken. Echt meer dan tevreden en als we ze weer nodig hebben dan weten wij ze te vinden.

Almere

A. Moes

Wordt snel actie genomen

Dwingeloo

Appie Broersma

We hadden van die reuzen wespen in de schoorsteen. Mark kwam, overzag de zaak en pakte het rigoureus aan. Zowel in het nest als de omgeving werd behandeld. Geen (levende) wesp meer gezien. Top!!.

Oosterwolde

Bert Leenman Westra

Kwam voor wespen. bleek nog steeds wespen, kwamen na anderhalve week nog een keer

Mussel

Sven Wolst