J

Goed geholpen voor nette prijs!

Woerden

n v bijsterveld

Gisteren gebeld,vandaag opgelost

Bakhuizen

Piet van Dalen

Heel fijne communicatie met Ton en super werk geleverd!

Utrecht

Freddy

Meneer heeft goeie tips gegeven

Tegelen

ronald biersteker

Goed en snel

Venray

Ronald Oelen

Ridderkerk

Steenbergen

Snel geholpen. Geen wesp meer op zolder gezien.

Groningen

Joop Huisman

We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn... We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn heel tevreden over de communicatie en afhandeling.

Ruurlo

Boonen

Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er... Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er een foto van Marco werd getoond, dan weet je wie er komt en dat geeft een veilig gevoel.

Rheden

APJ Bunnik

Amo heeft ons geholpen en deed dat heel professioneel en rustig. Geen haastwerk.

Zoetermeer