Snelheid / Levertijd
Bereikbaarheid
Communicatie
5.4/10

mvdv

Opgepast: komen afspraken niet na ... houden u aan 't lijntje! ... smoes voor alles ...

antwerpen

Absillis Lynn

Ik ben zeer tevreden over de vlooienverdelgingsservice Antipest Belgium! De firma stuurde de dag zelf iemand ter plaatse. De behandeling was snel en uiterst effectief. Het personeel was ontzettend... Ik ben zeer tevreden over de vlooienverdelgingsservice Antipest Belgium! De firma stuurde de dag zelf iemand ter plaatse. De behandeling was snel en uiterst effectief. Het personeel was ontzettend vriendelijk en professioneel. Alles verliep volgens plan. Ik kan deze service aanbevelen aan iedereen die te maken heeft met vlooienproblemen.

2100

J.P. van Vuure

We hadden last van een mol, Arnaud is zelfde dag nog gekomen om klemmen te zetten ook heb ik zelf 1 klem gezet en wonder boven wonder zat daar de volgende dag de mol in. Alleen hadden we een... We hadden last van een mol, Arnaud is zelfde dag nog gekomen om klemmen te zetten ook heb ik zelf 1 klem gezet en wonder boven wonder zat daar de volgende dag de mol in. Alleen hadden we een meningsverschil over voorrijkosten om zijn klemmen weer op te halen maar dat is netjes door hem opgelost.

De Krim

Vos

Snelle en doeltreffende bestrijding. Vriendelijke man Dhr. Debets uit Kerkrade. Prijs vind ik wel aan de behoorlijke kant t.o.v de tijd die er voor nodig is. Verdelgingsmiddel en reistijd moet... Snelle en doeltreffende bestrijding. Vriendelijke man Dhr. Debets uit Kerkrade. Prijs vind ik wel aan de behoorlijke kant t.o.v de tijd die er voor nodig is. Verdelgingsmiddel en reistijd moet uiteraard betaald worden,maar tarief lijkt op dat van een advocaat! Verder alleen maar lof!

Fam. Vos
Brunssum

Brunssum

Marjoleine van Unnik

's Morgens gebeld en 's avonds zijn ze langsgekomen. 2 handjes gif in 2 gaten gegooid, wat wij zelf ook al gedaan hadden. Snel rondje om het huis gelopen om naar de roosters te kijken en weer weg.... 's Morgens gebeld en 's avonds zijn ze langsgekomen. 2 handjes gif in 2 gaten gegooid, wat wij zelf ook al gedaan hadden. Snel rondje om het huis gelopen om naar de roosters te kijken en weer weg. Ik vind de prijs van 80 Euro veel te hoog voor deze wel heel makkelijke 'bestrijding'.

Wijk bij Duurstede

van der meulen

Positieve ervaring en verstand van zaken

groningen

Slechte ervaring! Ik vraag een resultaatsverbintenis. Zij zeggen 150 Euro in 2 stappen. Als ik vraag wanneer ze terugkomen om de 2e stap uit te voeren omdat de mieren niet dood zijn, vragen ze... Slechte ervaring! Ik vraag een resultaatsverbintenis. Zij zeggen 150 Euro in 2 stappen. Als ik vraag wanneer ze terugkomen om de 2e stap uit te voeren omdat de mieren niet dood zijn, vragen ze nogmaals 150 Euro met de boodschap "dit is een 2e kolonie en denk je nu echt dat ik voor 60 Euro tot bij jullie kom?". Hopeloze ervaring.

Lennik

Sanchez

We hadden een nest wespen in de voortuin ze zijn 3 maal langs gekomen maar ze zijn nog niet weg gebeld voor de 4 maal krijg ik een mail terug het is duidelijk dat wij het probleem niet kunnen... We hadden een nest wespen in de voortuin ze zijn 3 maal langs gekomen maar ze zijn nog niet weg gebeld voor de 4 maal krijg ik een mail terug het is duidelijk dat wij het probleem niet kunnen oplossen bel de brandweer hiervoor schandalig u eerst laten betalen 108 euro en dan zeggen belt de brandweer kost 75 euro.ma

Machelen

Johan Vanstraelen

Vriendelijke man(met de man in kwestie zeker geen problemen), na enkele dagen waren de wespen terug. Opnieuw gebeld, verschillende keren mijn gegevens achtergelaten, nooit teruggebeld.Naar... Vriendelijke man(met de man in kwestie zeker geen problemen), na enkele dagen waren de wespen terug. Opnieuw gebeld, verschillende keren mijn gegevens achtergelaten, nooit teruggebeld.Naar hoofdkantoor gebeld, daar verzekerden ze mij dat men mij ging contacteren, niets dus! Uiteindelijk na 2 weken dagelijks te bellen iemand aan de lijn die doodleuk zei, nieuw nest, terug 110€ betalen. Na een discussie gewoon afgescheept met de woorden: het is druk, het is vakantieperiode, bel binnen 3 weken nog eens terug, we hebben geen tijd nu. Wat een service!!! Dan maar naar de brandweer gebeld, waren na enkele uren ter plaatse. resultaat wespen weg EN de garantie dat als er opnieuw wespen zijn in hetzelfde seizoen, ze gratis terugkomen + 40€ goedkoper!

Machelen

Vriendelijke man; probleem is goed opgelost.

Opoeteren