Noordzij

Super snel en in 1 keer waren we van de wespen af
Echt zo fijn!!

Numansdorp

Henk Knpper

Levering op afspraak. Snelle behandeling van probleem. Goede en professionele antwoorden op vragen.

Rhoon

Bianca R.

Prima geregeld. Vrijdag gebeld en maandag was de man er keurig binnen de afgesproken tijd.

Zuid Beijerland

ipek

Rene heeft het goed uitgelegd en opgelost

oud beijerland

Henk Prinsen

Snel gevonden, afspraak meteen kunnen maken, op tijd gekomen en het bestrijden was zo voor elkaar.

spijkenisse

Boxtel

Ons wespennest zat op een heel lastig te bereikbare plek (hoog). Nadat het vanaf de grond niet gelukt was, is het Dhr Sulkers het later vanuit een hoogwerker wel gelukt.
Duidelijke...
Duidelijke communicatie, flexibel qua afspraken, en zeer klantvriendelijk.

Barendrecht

Rob

Vriendelijk en professioneel

Stad aan 't Haringvliet

K.

Prima, ging vrij snel.

zuidland

Frans de Bruijne

Op een zaterdag kwam ik bij tuinwerkzaamheden in aanraking met het nest (in de grond!) en werd flink gestoken. Op zondag via de PC met 'Beestjes Kwijt' gecommuniceerd en op maandagochtend is het... Op een zaterdag kwam ik bij tuinwerkzaamheden in aanraking met het nest (in de grond!) en werd flink gestoken. Op zondag via de PC met 'Beestjes Kwijt' gecommuniceerd en op maandagochtend is het nest vakkundig verwijderd.

Zevenbergen

Troost