Marga Aggenbach

Vriendelijk personeel, snelle service.

Assen

Jose Pool

Prima bereikbaar, goede uitleg en voorlichting van werkzaamheden. Goed geholpen! Wespen zijn weg!

Gorredijk

J.Weening

Perfect gedaan, super bedankt.
Ik hoop dat de beestjes nu wegblijven.

Groningen

Frank Naerebout

Zeer goed. Pieter heeft gekeken en zowel de wespen als de mieren bestreden. Nu, een dag later, lijkt het zeer effectief want geen wesp meer te zien.

Groningen

Wietske

Na de melding werd snel een afspraak ingepland. Duidelijke informatie, goede communicatie. De medewerker kwam wel ruim later dan de geplande tijd. Nadat ik zelf had geïnformeerd bij het bedrijf naar... Na de melding werd snel een afspraak ingepland. Duidelijke informatie, goede communicatie. De medewerker kwam wel ruim later dan de geplande tijd. Nadat ik zelf had geïnformeerd bij het bedrijf naar de stand van zaken, kreeg ik vlot een update.
Communicatie en deskundigheid van medewerker verder uitstekend.

Haren

Gertjan

Snel te vinden op internet en zeer uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan. Nemen de tijd voor en transparant over werkzaamheden en tarieven

Zeijen

Goos Vollema

Supersnel! Goed en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zelfde middag al een afspraak. Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren ook ter plekke door de prettige medewerker die de wespen... Supersnel! Goed en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zelfde middag al een afspraak. Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren ook ter plekke door de prettige medewerker die de wespen kwam verjagen.

Haren

Lars Feenstra

Savonds gebeld en de volgende dag al langs kunnen komen om het probleem te verhelpen.

Foxhol

M.Uilenberg

Goed voorgelicht en probleem (vooralsnog) goed opgelost.

Roden

Spronk