Sjouke Walinga

We ontdekten een hommelnest achter het dakbeschot op de vliering. I.v.m. plaatsing zonnepanelen moest nest worden bestreden. Op donderdag gemaild en op vrijdag kwam ongediertebestrijder langs. Klus... We ontdekten een hommelnest achter het dakbeschot op de vliering. I.v.m. plaatsing zonnepanelen moest nest worden bestreden. Op donderdag gemaild en op vrijdag kwam ongediertebestrijder langs. Klus was snel geklaard. Na een dag geen hommel meer te bekennen of te horen. Zonnepanelen kunnen veilig worden geplaatst :-).

Drachten

johan kooistra

Klantvriendelijke medewerker die, nadat wij het probleem hebben uitgelegd, duidelijk maakte hoe hij het dit ging bestrijden. Het probleem is naar volle tevredenheid opgelost.
Wij zouden de...
Wij zouden de volgende keer weer kiezen voor dit bedrijf.

stiens

Van der Haar

8.50 s ochtends gebeld, en om 10.15 kwam er al een vriendelijke jongeman om het wespennest te behandelen. Hij gaf goede uitleg, en was snel klaar. Ik kon pinnen om af te rekenen, en het was in... 8.50 s ochtends gebeld, en om 10.15 kwam er al een vriendelijke jongeman om het wespennest te behandelen. Hij gaf goede uitleg, en was snel klaar. Ik kon pinnen om af te rekenen, en het was in vergelijking met anderen niet duur!

Assen

P.P.Bosch

Net zoals vorig jaar; prima!

Terherne

Naomi de Lange

Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen... Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen wespen meer!

Leeuwarden

Jeannet Baas

Vriendelijke en snelle oplossing voor het probleem, wespen in de spouwmuur die het isolatie materiaal al naar buiten sleepten. In de ochtend gebeld en in de middag was er al iemand. Keurig

Zeijen

Jelte Postma

's ochtends gebeld en 's middags al geholpen.

Marum

n v bijsterveld

Gisteren gebeld,vandaag opgelost

Bakhuizen

Steenbergen

Snel geholpen. Geen wesp meer op zolder gezien.

Groningen

Dirk

Goed contact, zelfde dag op locatie, binnen 24 uur zichtbaar resultaat. Echt geweldig!

Leeuwarden