Jurian van der laan

Klantvriendelijkheid was super en een goede prijs

Wagenborgen

Johan

Ze kwamen snel!

Zuidlaren

Huizeling

Snel en klantvriendelijk geholpen.

Groningen

Thea De langh

Maandag heb ik contact opgenomen dat we last hebben van wespen in huis. De volgende dag stond Allard al op de stoep om de omgeving rondom de ingang te behandelen. We hebben sindsdien geen wespen... Maandag heb ik contact opgenomen dat we last hebben van wespen in huis. De volgende dag stond Allard al op de stoep om de omgeving rondom de ingang te behandelen. We hebben sindsdien geen wespen meer in huis

Bovensmilde

Femke

Ik had op zondag een formulier online ingevuld en op maandagochtend werd ik keurig gebeld. De volgende ochtend stond er al iemand op de stoep die het wespennest snel en zonder enige overlast voor... Ik had op zondag een formulier online ingevuld en op maandagochtend werd ik keurig gebeld. De volgende ochtend stond er al iemand op de stoep die het wespennest snel en zonder enige overlast voor ons of onze huisdieren heeft bestreden. Ik kon daarna meteen pinnen en er zit nog garantie op ook.

Jonkersvaart

Yvonne

Snelle en correcte service!

Niawier

Arjen vd Wild

Snel, efficiënt en vriendelijk! Ze maken waar wat ze zeggen te zullen doen!

Indijk

F.E. Keur

Ze leveren snelle en adequate service

Muntendam

Els

We hadden last van wespen. Ze konden gelijk de volgende dag komen om gif te spuiten dus dat was fijn. Ze kwamen wel 2 uur later dan afgesproken. Ze kwamen deskundig over, nu afwachten of de wespen... We hadden last van wespen. Ze konden gelijk de volgende dag komen om gif te spuiten dus dat was fijn. Ze kwamen wel 2 uur later dan afgesproken. Ze kwamen deskundig over, nu afwachten of de wespen daadwerkelijk wegblijven. 75 euro voor gif spuiten (duurt nog geen 5 minuten) vonden we behoorlijk aan de prijs.

Groningen

Giena Bruinsma

We zagen s avonds een nest bij het huis. Voor 21.30 uur gemaild. De volgende dag om 10 uur kwam er iemand. En adequaat aan het werk zeer correct en netjes. Top.

Eext