Rick

Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest... Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest gevonden. Vanwege de wetgeving mag hier niets aan gedaan worden. Daarmee was de kous af en ging de beste man na 10 minuten weer weg (dure 10 minuten voor ons). De klachten bleven echter, daarom toch maar zelf het dak op gegaan (had de ongediertebestrijding niet gedaan); nog 2 nestjes gevonden. Ik had graag gehad dat er een meer gedegen onderzoek was gedaan voor die 75 euro. Hier later over gebeld met het bedrijf dat was gekomen, maar volgens hem had zijn collega niets fout gedaan. Blijkbaar mocht hij de ladder ook niet op zodra hij het nest had gevonden in verband met het storen en de wetgeving. Had ik graag van tevoren willen weten, dan had ik daar zelf naar gekeken voordat ik hen had ingehuurd: communicatie is dus niet goed gegaan!

Eelde

Wieka Wever

Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer... Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer viel ,daarna was de wespen plaag gelukkig over

Mussel

Henry

Wij zijn snel en goed geholpen met houtwormbestrijding in de schuur.

Twijzelerheide

Henk

In de zomer had ik last van mieren in de achtertuin, door de snelle service en zorgvuldige bestrijding met goede middelen was het probleem heel snel opgelost nog bedankt daarvoor Allard!

Groningen

van Foeken

Ik heb contact gezocht in de tijd dat Allard Westra ongedierte bestrijding nog voor Traas werkte. De uitleg was perfect en gaf aan dat hij geen garantie gaf zoals Rentokil dat wel doet voor een iets... Ik heb contact gezocht in de tijd dat Allard Westra ongedierte bestrijding nog voor Traas werkte. De uitleg was perfect en gaf aan dat hij geen garantie gaf zoals Rentokil dat wel doet voor een iets hoger bedrag.. Volgens Allard was en is dat totaal niet nodig want na 1 behandeling en hooguit 2 moest het klaar zijn. Dus niet. Het was volgens hem ook helemaal geen grote plaag of zo en verbaasde zich steeds dat het niet over ging. Na 5 of 6 keer hem steeds de kans te hebben gegeven heb ik het opgegeven en hem niet meer gebeld. Na eerst 900 te hebben betaald voor 2 ruimtes en daarna is het bij 1 ruimte gebleven, bleven de kosten dus doorgaan van rond de 400 per keer. Al met al zo'n 2000 achterop en probleem niet opgelost. Uiteindelijk heeft een ander bedrijf het wel direct opgelost. Is als bedrijf snel bereikbaar maar persoonlijk is hij traag in nakomen van afspraken. Ik had persoonlijk als bedrijf na 3 keer gezegd "nu wil ik het eerst gedaan hebben zodat het over is en dan maak ik daar nog wel een prijsje voor" Maar elke keer rond de 3 a 4 honderd cashen en nog niet over, vind ik niet zoals het hoort.

vanwege privacy niet weergegeven

Johan

Komt afspraken niet na! Telefoniste komt afspraken ook niet na. Twee bezoeken van Allard en € 184.00 betaald en geen resultaat. Probleem niet verholpen! Advies zoek een andere ongediertebestrijder.

Fochteloo

Smidt

Harkstede

Fokkens

We zijn erg tevreden hoe Westra de wespen vernietigt heeft

Westerbork

B. Boven

Gewoon goed en netjes.
Aanrader

Scheemda

B. Boven

Netjes en correcte benadering. Duidelijke uitleg. Snelle behandeling. Geheel tevreden

Scheemda