Esther

Snelle afspraak, goed geholpen

H van heerden-mensink

Snelle hulp vakbekwaam en vriendelijk

Workum

Herman Leusman

Vandaag gebeld, morgen geholpen. Met gratis aanvullend advies. Weet waarover het gaat bij 'beestjes'. En vriendelijk geholpen.

Leeuwarden

Piet Postma

Bestrijding lijkt goed verlopen. We zullen de komende 2 weken nog afwachten.

Franeker

Sander Delwig

De bestrijder is 2 keer langs geweest omdat de huisgenoot die de deur moest open doen helaas zat te slapen. Zelfs na 25 minuten wachten bleef hij vriendelijk. Daarna ben ik snel en goed geholpen. Ik... De bestrijder is 2 keer langs geweest omdat de huisgenoot die de deur moest open doen helaas zat te slapen. Zelfs na 25 minuten wachten bleef hij vriendelijk. Daarna ben ik snel en goed geholpen. Ik zou Westra aan iedereen aanraden!

Koerts

Wij hadden een mierennest in de spouwmuur. DE medewerker heeft ons heel goed en prettig geholpen, gelijk ook de andere nesten in de tuin behandeld. Tot nu toe geen mier mmeer gezien. Goed en... Wij hadden een mierennest in de spouwmuur. DE medewerker heeft ons heel goed en prettig geholpen, gelijk ook de andere nesten in de tuin behandeld. Tot nu toe geen mier mmeer gezien. Goed en professioneel gedaan daarvoor hartelijk dank

R.Groenevelt

Goede,snelle en deskundige behandeling

Dokkum

Miranda van Scherrenburg

Zeer snelle service! En gelijk van het probleem af.

Assen

Rob

Vriendelijk en snel geregeld

groningen

Peter

Snel contact opgenomen, dag later kwamen ze al langs. Goed advies en de wespen hebben we niet meer gezien.