Postma

Gelijk dezelfde dag nog gekomen nadat ik had gebeld.

Augustinusga

C.J.D. Hardenberg

Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd,... Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd, wel een rekening van € 75 uitschrijven terwijl er geen werkzaamheden zijn uitgevoerd. Dat had het bedrijf van tevoren beter moeten uitleggen. Als zij voorrijkosten in rekening hadden gebracht was ik hier mee eens geweest, echter geeft de website aan dat er geen voorrijkosten worden berekend. Ik had er een niet prettig gevoel aan overgehouden van het bezoek van het bedrijf Westra, daarom een negatief oordeel.

Groningen

R.H.Damwijk

Snelle en goede service ,was ook zo gepiept!

Groningen

Roelof vellinga

Mijn ervaring met het bedrijf was goed ze communiceerde goed en legde alles uit

Franeker

L Cazemier-Mulder

Snel en doeltreffend geholpen.

Roden

piet bosma

Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al... Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al tevreden, ik vind voor minder dan een halfuur werk de rekening van ruim € 90 wel aan de hoge kant.

stiens

Melissa

Heel erg leuke man, heel vriendelijk! En dame aan de telefoon bij het eerste contact ook heel aardig. Heldere afspraken.

Oudehorne

Tiersma

Heel snelle en goede afhandeling, ze gaven ook goede uitleg over wat ze gedaan hebben.

Assen

Willemijn

Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als... Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als ter plekke.

Saaksum

Kramer

Prima communicatie, vriendelijke en vakkundige jongeman

Zevenhuizen