Hannie

We hadden een wespennest op een lastige plek. Het werd snel en vakkundig onschadelijk gemaakt.

Goudriaan

W.Brouwer

Vriendelijk aan de telefoon bij uitleg waar nest zat. Duidelijk in prijs en snelle service , binnen 24 uur. Tevens vriendelijke bestrijder.

Alkmaar

Natasja

Waren dezelfde dag nog ter plaatse en hebben het wespennest bestreden. Ook was de prijs vooraf bekent wat erg prettig was.

Est

Tom blijenberg

Uiteindelijk goed opgelost

Roermond

Michel

Gebeld ivm met een wespennest en dezelfde dag nog gekomen om het nest te bespuiten 👌👌

Beesd

Fred Slimmens

Maar liefst twee wespennesten hadden wij in onze nieuwe woning. Van beide zijn wij snel en vakkundig verholpen.
Ook van een lastige mol in onze tuin zijn wij verholpen.

Gorinchem

P. Veenvliet

Ik kan niet anders zeggen nadat ik een flinke wespennest op mijn slaapkamer had deze zeer snel en dezelfde dag is verwijderd…qua prijs terwijl sommige het duur vinden vind ik dit reuze meevallen en... Ik kan niet anders zeggen nadat ik een flinke wespennest op mijn slaapkamer had deze zeer snel en dezelfde dag is verwijderd…qua prijs terwijl sommige het duur vinden vind ik dit reuze meevallen en zeker voor op een zaterdag. Top en dank jullie wel voor de snelle service en met name Rob 👍🏻

Papendrecht

Avd

Duidelijk, snel en adequaat

Buren

Toussaint

Vakkundig en vriendelijk

Alphen aan den Rijn

Annemarie Hooijer

In de ochtend telefonisch contact met lokale bestrijder. Afspraak gemaakt. Vriendelijk en duidelijk gesprek. Zelfde dag probleem opgelost

Kerk-Avezaath