Willy de Bie

Goede ervaring, snelle oplossing, vriendelijke stemming

Waalre

Jan Enserink

Toen na een paar dagen nog niet alle wespen verdwenen waren kwam de bestrijder nog een keer. Hoorde bij de service.

Eefde

Anouk

Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje... Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje zetten en dan zou Ruben na het te hebben beoordeeld contact opnemen voor een afspraak in te plannen. Dit is echter nooit gebeurd. Zelfs niet toen ik 2 dagen later informeerde hoe het ervoor stond en of ik uberhaupt nog gebeld zou worden. Hierop ook niks gehoord. Zeer slecht! Ik heb een ander bedrijf gebeld en die zijn dezelfde dag nog langs gekomen. Zo kan het dus ook!

Sittard

Raymond

Mark heeft ons geholpen met bestrijding van wespen, superaardige man, had het razend druk, maar kon ons tussendoor helpen, heel sociaal persoon, kan hem aan iedereen aanraden

Ridderkerk

Daisy

Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die... Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die dag erg druk, maar omdat ik zo in paniek was, heeft Hans de tijd genomen om diezelfde dag nog langs te komen. Alle slaapkamers meer dan uitvoerig gecheckt en Hans kwam tot de conclusie dat wij geen last hadden van bedwantsen. Na de inspectie heeft Hans ruim de tijd genomen om mij alles uit leggen en gerust te stellen. Ik heb deze aardige meneer meerdere malen kunnen contacten in de periode hierna als ik weer eens in paniek was (man gaat veel op zakenreis) al die jaren heb ik niet op vakantie gedurfd, nu moesten we toch maar weer eens gaan! en dus heb ik meteen contact opgenomen met Hans…. want wat als er bedwantsen zijn. Wederom weer alle tijd is er genomen door Hans om mij gerust te stellen uit te leggen wat ik moet doen. (Mocht het zo zijn)

Ik vind het echt een SUPER service dat er op welk tijdstip dan ook (avond en weekend) tijd word gemaakt om je via de app of telefonisch te woord te staan.
Ik raadt deze aardige meneer Hans meer dan aan!!

Katwijk

Brenda

Zeer tevreden. Afspraak snel kunnen maken en zeer vriendelijk.

Simpelveld

T. Cornelissen

Ik heb een prettige ervaring met dit bedrijf, goede afspraken/adviezen en deskundige bestrijding van de wespenoverlast. Ik ben verlost van deze overlast.

Heerlen

Pierre Weijers

Prima goede service en duidelijke communicatie. En goede prijs. En snelle planning voor afspraak.

Brunssum

K vd Berg

Afspraak was snel gemaakt. Ongediertebestrijder was netjes en zo klaar. Garantie voor nabehandeling maar hopelijk is die niet nodig!

Geldrop

Frank Cremers

Super goed geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam en snel en vakkundig afgehandeld door Ted. Aardige man!

Landgraaf