Fam. van Polanen

Snel, vriendelijk en vakbekwaam.

Sint Annaparochie

Guido Wuner

Amo goed bereikbaar, zelfs in het weekend en een afspraak op korte termijn kon meteen ingepland worden. Kundige, goede uitleg en oplossingsgerichte goede bestrijding.

Breda

jellema

Helaas duurde het een paar dagen voordat ze konden komen, vast druk Op de dag zelf netjes gebeld dat ze iets later kwamen. Wespen behandeld en geen wesp meer gezien! Nog 14 dagen garantie!!

Dokkum

Mike

Prima kwam alleen later dan afgesproken

Dokkum

J. PLANTINGA

Goede ervaring

Marum

A.Valk

Goede communicatie / klantgericht ?

Joure

Jolanda Alkema

De medewerker van Westra Ongediertebestrijding kwam op de afgesproken tijd, vertelde keurig wat hij ging doen en ging efficient te werk, Geen wesp meer gezien.

Roden

A. van Keulen

Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en... Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en werd het wespennest aangepakt. Sindsdien geen last meer van wespen in en rond de woning.

Workum

Adelheid

Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij... Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij meegevallen. Ik raad Westra Ongediertebestrijding iedereen aan.

Ter Apel

cloo